landesgestut warendorf

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

marquez1

landesgestut warendorf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-06 17:47

Ik heb een hele tijd ge-google'd maar ik kon niks vinden over de hengstenshow die elk jaar wordt gehouden op het landesgestut in Warendorf in duitsland. We willen er graag dit jaar naar toe, maarja als je geen informatie kan vinden over hoe of wat wordt dat een beetje lastig
Weet een van jullie of je kaarten moet bestellen, wanneer het is etc? Mischien is 1 van jullie er al eens geweest, kortom vertel, vertel, een reactie is altijd leuk

Xox

Re: landesgestut warendorf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 18:40

Ik heb de laatste jaren alle hengsten parades meegemaakt. Echt super.
Heb vele foto's gemaakt. Bij intresse kan ik die plaatsen.
Info n kaartenbestelling www.landgestuet-nrw.de

marquez1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-06 19:07

Super bedankt! Ga het meteen even in de groep gooien, we maken er een gezellig dagje uit van met iedereen op de pensionstal waar ik sta. Ik heb er nu al zin in . Alleen al het feit dat het dan wel een graadje of 15 warmer zal zijn als nu is al een leuk vooruizicht

Xox

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 20:55

Wij gaan ook. Het is echt een aanrader. je waant je door de oude gebouwen echt in een andere tijd. Verder hebben ze hele leuke hengsten. En de Westfaalse koudbloeden zijn ook heel leuk eens aan het werk te zien