?.. dat door dat ie ontspannen is dat ie juist beter de oefeningen zou kunnen doen?
?xx lot
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
?.. dat door dat ie ontspannen is dat ie juist beter de oefeningen zou kunnen doen?
?
.. en ja ik sotnd op een manege.. en het was net een robot de ene edag liep je paard goed de andere dag niet.. en hij zou later wel weer normaal doen.. springen werd er niet gedaan buitenritten niet.;. njah dat paard was super shagarijnig!
Alleen redde hij dat net niet en ging al spartelend onderuit. Best zileig, maar zag er wel enorm grappig uit. Maar hij had dus ook een geblesseerde heup. Een paar weken rustig aan gedaan en toen was het weer over. Ik heb zoiets, kan gebeuren, dit weegt bij mij nog steeds op tegen het binnenhouden van mijn paarden. Ik sta liever een paar weken naast mijn paard zodat hij geestelijk gezond blijft, dan dat ik hem binnen op stal hou zodat hij zichzelf niet kan blesseren. Dan zul je zien dat ie gaat rollen door de kriebel onder z'n deken en dat ie vast komt te liggen. Dan ben je nog verder van huis. Ik ben gewoon tegen paarden op stal houden overdag. Paarden horen met vriendjes buiten in de wei. Ook als het regent.