Goudkleurig bit en beugels, waar te krijgen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Charaz

Goudkleurig bit en beugels, waar te krijgen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-06 14:54

Omdat ik een nieuw hoofdstel heb met goldline wil ik ook graag bit en beugels in goudkleur.
Wie weet waar deze te krijgen zijn?

Kris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 15:34

Dan moet je een aurigan bit kopen (let wel, zeker niet goedkoop!) en goudkleurige beugels hebben ze volgens mij wel bijna bij iedere grotere ruitersportzaak.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 16:20

Kris25 schreef:
Dan moet je een aurigan bit kopen (let wel, zeker niet goedkoop!) en goudkleurige beugels hebben ze volgens mij wel bijna bij iedere grotere ruitersportzaak.

nou........t was ff zoeken, maar goudkleurige beugels zijn zeldzaam...IR verkoopt ze, en aangezien ongeveer elke ruitersportzaak daar wel wat van af neemt, moet het iig te bestellen zijn.

En een koperkleurig bit is ook te bestellen, want die van sprenger hebben geen koperkleurige ringen, dat staat natuurlijk niet.

Charaz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-06 16:33

Ah kijk daar heb ik wat aan.

djedda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 17:00

Ja Imperial Riding, daar heb ik ze ook van. Je kunt de krijgen bij van Rijs in Zevenhuizen maar ik denk niet dat jij daar dichtbij woont
succes met je zoektocht verder

#Ymke#

Re: Goudkleurig bit en beugels, waar te krijgen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 18:07

ik heb een bit van K&K met koperkleurige ringen, die zijn er dus zeker wel... Ik heb laatst ook beugels gezien met koper, maar ik heb geen idee meer waar..

Remember

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 20:18

Ik heb koperkleurige beugels, niet heel donker goudkleurig maar passen perfect bij mijn sporen, op de foto ziet het er lichter uit dan ze echt zijn, van IR inderdaad:

Afbeelding

Bitjes met aurigan ringen zijn er wel te krijgen, onderlegtrensjes helemaal, maar het bit dat ik het fijnste vind is helaas niet met aurigan ringen te krijgen. S&T is straks wel met compleet aurigan kleurige bitten

germie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 21:46

Argentaan beugels zijn er genoeg te krijgen. Deze heb ik ook.

En KK heeft wel bitten met koperkleurige ringen. Verder zijn er ook andere merken die goedkopere koperkleurige bitten hebben.

nickyu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 22:44

ik kan iig betaalbaar leveren watertrensen van messing
van kaugan (ook goud kleurig) een bus trens enkel en dubel gebroken , stangen en onderleg dubbelgebroken watertrens liverpool stangen , stangen van argentan argentan bus en watertrens enkel en dubbelgebroken

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 02:12

Bij mij.

TICKELS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 11:41

Leuk hoor maar IR wordt na verloop van tijd echt lelijk! Ik heb nu een stang en trens van Ainsley. Die is heel mooi en blijft mooi! En er zit een mooier prijskaartje aan als Sprenger, die ik voor bitten overigens ook erg zwaar vind. Bij Sprenger kun je ook koperen beugels bestellen, ik meen echter dat van Aurigan zijn en iet zoals de meeste ze hebben van Argentan, want dat is veel licchter van kleur en staat niet bij je hoofdstel.

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 12:20

Bij mijn kieffer hoofdstellen heb ik ook koperkleurige sprengerbitten, deze waren niet goedkoop en hebben ook koperkleurige bitringen. Mijn koperkleurige stijgbeugels komen bij de zadelmaker weg, ik kon ze toen per 4 met korting kopen, geloof dat ze per 2 € 30 euro waren en per 4 heb ik er € 45 voor betaald. De bitten waren ommenabij de € 80 per stuk. Moet wel zeggen, het staat wel erg mooi als 1 geheel.

Charaz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-06 12:24

@Rubywhite, heb jij toevallig een foto van je bit? Ik ben dus wel opzoek naar goudkleurig en niet koperkleurig. Heb eens een koper bitje gehad, maar dat was toch echt bijna oranje.

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 12:54

U roept, ik plaats

Het bit
Afbeelding

Setje compleet (hoofdstel-bit-stijgbeugels)
Afbeelding

En nog een keer t andere bit
Afbeelding

Pivanti

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 18:18

Ik heb bij sta-rho eeb koperkleurig simpel bitje gekocht voor 10 euro, ik heb ze ook gezien bij piafferuitersport.nl

willieby

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 22:22

Ik heb bij Epplejeck kaugan en messing bitten gezien.
ze hadden een watertrens en dressuurstangen en dubbelgebroken onderlegtrensen van Kaugan (goudkleurig)

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-09 22:23

Topic is nog maar 2 jaar oud ;-)

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 09:31

Zoals gezegd, is dit topic meer dan 2 jaar oud en daarom wordt het gesloten. Oude topics als deze mogen niet omhoog gehaald worden, zoals de grote letters aangeven wanneer je wilt reageren.