Waar goedkope snoerloze tondeuse??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Liesje89

Waar goedkope snoerloze tondeuse??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-06 10:45

Ik ben op zoek naar een tondeuse voor het toiletteren van mijn pony (kaak- en tastharen, vetlok, benen, 3e oor e.d. wegscheren). Bij de blokker zag ik een snoerloze voor.. ik geloof 10 euro. Kan het nog goedkoper bij de marskramer ofzo??
Hij moet wel zonder snoer zijn, anders kan ik net zo goed m'n gewone scheerapparaat pakken, hahaha

ElCamino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 10:49

Koop alsjeblieft geen goedkoop k*tding !!
Gee wat meer uit en koop een speciale tondeuse voor paarden.

Die goedkope krengen gaan niet lang mee, zijn niet sterk genoeg, snel bot etc etc.
Heb er zelf 2 gehad, was er gauw klaar mee.

Heb nu een opscheermachine van 110 euro, snoerloos en dat is een perfecte.
Gaat al 5 jaar mee en ik scheer en toiletteer jaarlijks tussen 30 en 40 paarden. Toiletteer elke paar weken mijn eigen paard en deze werkt goed.

Die goedkope doen uiteindelijk zeer, trekken aan de haartjes en zijn niet te repareren waardoor je uiteindelijk net zoveel kwijt bent als wanneer je meteen een goede koopt.

Liesje89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-06 10:58

Ja, dat heb ik er dus niet voor over, en pak ik liever gewoon de schaar zegmaar... Trouwens, een mosertje komt op precies hetzelfde neer als een babyliss van de blokker!

animals

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 13:49

kringloopwinkel of even informeren wie zoiets voor een kleine prijs verkoopt.

Puera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 14:07

Ik gebruik al zeker 2 jaar zo'n goedkope tondeuse die ik voor 10 euro bij de Blokker vandaan heb.

Maar ik heb maar 1 paard en die doe ik een keer in de paar weken. Ik scheer er de tastharen mee op een nette lengte, ik doe haar kaak en de oren ermee. Stuggere haren zoals het derde oor kan ie nog net trekken. En de benen kan ik er op zich ook wel mee doen, maar ik heb ook zo'n grote scheermachine en daar ben ik veel gauwer mee klaar. Doe ik ook de zijkanten van de staart mee.

Ik vind het voor die 10 euro perfect werken. Daarvoor ga ik niet zo'n duur snoerloos ding halen voor dat ene paard.

Maar goed, dat moet iedereen zelf weten. De schaar werkt in principe ook net zo goed.