Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. In diezelfde winkel hadden ze ook beugels van Kieffer (dacht ik). Zagen er hetzelfde uit als de sprengers alleen ze waren veeel stugger, denk dus niet dat die echt goed werken. Weet niet of dat met deze ook zo is en dat daar op een of andere manier het prijsverschil vandaan komt?
yulan schreef:Dat is afhankelijk van de sterkte van de 'fietsketting' die onder het rubber zit.. Maar je kan het moeilijk opensnijden
Zou niet goed wezen iig. 

Loesjuh schreef:Geen idee, al zou ik zeggen van niet. Het prijsverschil moet toch ergens vandaan komen lijkt me.
Bitch schreef:yulan schreef:Dat is afhankelijk van de sterkte van de 'fietsketting' die onder het rubber zit.. Maar je kan het moeilijk opensnijden
Je kan dat rubbertje toch omhoog duwen?
@ts, ik denk dat je bij sprenger een hele hoop sprenger-centen betaald, oke, de staalkwaliteit is subliem, maar heb zo'n vermoeden dat dit precies dezelfde zijn, maar dan zonder sprenger erop.
Mocht je nu op zoek zijn naar flexibele beugels waar je echt wat aan hebt, koop dan GPG's , met zo'n cilinder boven de beugel, die werken namelijk echt en rijden heerlijk!