Flexibele stijgbeugels

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Yvon

Flexibele stijgbeugels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-06 16:23

zijn heel duur ja... Heb ik gemerkt. Maar ik kwam ze op deze site: www.canter-equipment.nl tegen van een onbekend(of geen) merk voor 45 euro.

Zal dat net zo goed zijn als die Sprengers van gemiddeld 120 euro?

__Marloes__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 16:53

Geen idee, al zou ik zeggen van niet. Het prijsverschil moet toch ergens vandaan komen lijkt me.

Miss87

Re: Flexibele stijgbeugels

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 17:14

Ik heb ze van weer een ander merk. Waren 75 euro en volgens die man in de winkel werkten ze precies hetzelfde als die sprengers, hij heeft het ook laten zien. Het enige verschil was dat mijn beugels iets groter waren en dat het rubber wat bij sprenger zwart is bij mijn beugels grijs is. Vond dat grijs wel hip . In diezelfde winkel hadden ze ook beugels van Kieffer (dacht ik). Zagen er hetzelfde uit als de sprengers alleen ze waren veeel stugger, denk dus niet dat die echt goed werken. Weet niet of dat met deze ook zo is en dat daar op een of andere manier het prijsverschil vandaan komt?

Zeebries

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 18:41

Dat is afhankelijk van de sterkte van de 'fietsketting' die onder het rubber zit.. Maar je kan het moeilijk opensnijden

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 19:19

yulan schreef:
Dat is afhankelijk van de sterkte van de 'fietsketting' die onder het rubber zit.. Maar je kan het moeilijk opensnijden

Je kan dat rubbertje toch omhoog duwen?

@ts, ik denk dat je bij sprenger een hele hoop sprenger-centen betaald, oke, de staalkwaliteit is subliem, maar heb zo'n vermoeden dat dit precies dezelfde zijn, maar dan zonder sprenger erop.

Mocht je nu op zoek zijn naar flexibele beugels waar je echt wat aan hebt, koop dan GPG's , met zo'n cilinder boven de beugel, die werken namelijk echt en rijden heerlijk!

Zeebries

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 19:22

Mm, ik heb het nog nooit omhoog proberen te duwen, volgens mij is dat niet simpel.
De staalkwaliteit van de beugels is idd super!!

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 19:33

ik heb gewoon de sprengers..

Ik ben er uitermate tevreden mee! En ik wil nooit geen andere beugels meer!

Revanches

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 20:40

Je kunt inprincipe de rubbers niet omhoog duwen! Zou niet goed wezen iig.

Wij hebben thuis de sprengers en een ander merk. En beide bevallen ze me goed hoor!
Alleen de sprengers zijn net heel iets soepeler,maar echt verschil merk je niet eens!
Bespaar lekker je geld...zou ik zeggen.

Arielle_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 20:53

heb ook de sprengers, op m'n springzadel, heeeeele fijne dingen

Yvon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-06 22:11

Loesjuh schreef:
Geen idee, al zou ik zeggen van niet. Het prijsverschil moet toch ergens vandaan komen lijkt me.

Ja, precies dat dacht ik dus ook. Je zal ongetwijfeld wel een hoop " naam" kopen maar toch

Yvon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-06 22:13

Bitch schreef:
yulan schreef:

Je kan dat rubbertje toch omhoog duwen?

@ts, ik denk dat je bij sprenger een hele hoop sprenger-centen betaald, oke, de staalkwaliteit is subliem, maar heb zo'n vermoeden dat dit precies dezelfde zijn, maar dan zonder sprenger erop.

Mocht je nu op zoek zijn naar flexibele beugels waar je echt wat aan hebt, koop dan GPG's , met zo'n cilinder boven de beugel, die werken namelijk echt en rijden heerlijk!

GPG's ja, wil ik weten wat die kosten?
Tja en de staal kwaliteit... Ik rijd al jaaaren met beugels van 24,95 en heb daar niks op aan te merken. Het gaat me puur om de flexibiliteit omdat ik last heb van mn rechterenkel.

Yvon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-06 22:16

Heb het al opgezocht, zo rond dezelfde prijs inderdaad....

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 23:36

bij www.galopshop.nl verkopen ze de sprenger look-a-like's.. ik heb zo'n paar nu een jaar of 1,5 aan mijn zadel hangen en ze doen het nog perfect en zien er perfect uit! Ik heb ook de sprenger gehad, maar er zit echt geen verschil tussen!