Ik had een tijdje terug een donkerblauw ESKADRON-halster gekocht, maar die was te klein en toen zat ik op internet te kijken wat er nog meer te koop was en toen viel mijn oog op de ANKY en SCAPA-halsters! Ik wil graag een van de twee gaan kopen, maar nu weet ik niet welke en in welke kleur dan? Het halster is voor een vos... Kunnen jullie raad geven?
Ik kan nu geen foto's plaatsen want mijn album doet raar, maar die zet ik er nog wel op... Alhoewel iedereen weet denk ik wel hoe ze eruit zien
Ik heb ook een Anky-halster, vond hem in de eerste instantie beetje te duur, maar heb toen op mijn vaders camping een paar daagjes geholpen met de TT en heb hem toen gekregen:
Dit is hem, weet neit of ze deze kleur nog hebben, maar het zijn erg mooie halsters!!
bij vos staat blauw en groen altijd erg mooi! zijn dan ook mijn favoriete kleuren voor Faram. maar eigenlijk staat heel veel goed bij vos. alleen die cognac zou ik niet zo snel doen, roodtinten ook niet, of het moet knalrood zijn.
ik zou voor scapa kiezen. in de BIT test van deze maand kwam het Ankyhalster extreem slecht uit de test. beetje zonde van je geld anders ( hoewel hij er onwijs mooi uitziet ) Wat dacht je trouwens van de BR? die ziet er redelijk hetzelfde uit qua gespen en is wel van betere kwalitiet en iets goedkoper ( en onwijs mooie kleuren)