iemand ervaring met het kopen bij deze website ??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Marijkeeee

iemand ervaring met het kopen bij deze website ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-06 12:52

Hallo Bokkers,

Ik vroeg me af heeft iemand ervaring met deze website: www.paardenshop.nl ?? Heb hier namelijk eem voortuig mer afneembare martingaal besteld, maar nog steeds heb ik mijn bestelling niet binnen en ik heb wel betaald. Nu vroeg ik me af heeft iemand van julie goede ervaring mer de internet shop, hoop het eigelijks wel, want ik wil het nog wel ontvangen.

Heb ook al een mail gestuurt, maar geen reactie gekregen en ik ga vandaag weer een mail sturen, want ik heb de betaling vorige week dinsdag gedaan en het hoeft volgens mij niet een week te duren voordat ik het kan ontvangen.

ben wel benieuwd naar jullie ervaringen. alvast bedankt voor de hulp

#Ymke#

Re: iemand ervaring met het kopen bij deze website ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 12:56

ik heb er wel eens besteld. 2 maal.. Beide keren heeft het lang geduurd.

Marijkeeee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-06 13:00

Dus je hebt het wel gekregen, puff wat een opluchtig, want dan krijg ik het vast ook wel

Ymke: echt bedankt, want ik was al bang dat ik het niet zou krijgen.

#Ymke#

Re: iemand ervaring met het kopen bij deze website ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 13:02

Jep, gewoon ontvangen.. Heb geloof ik beide keren iets van 1,5 tot 2 weken moeten wachten.. Moet wel bijzeggen dat 1 v.d. 2 bestelde dingen niet op voorraad was..

DeSa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 13:02

Ik heb daar ook eens iets besteld, heb het inderdaad ook gekregen, maar pas na 1 maand, en daarna moest ik nog een week wachten op iets anders wat ik daar ook bij had besteld. Ik kreeg er wel een sleutelhanger en een spons in paardenvorm bij, maar het liefst had ik het natuurlijk sneller gehad

loes-freke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 13:04

ik heb goede ervaring er mee gehad, had rijbroek bestel, binnen een week gekregen, paste niet, geen problemen gehad, kon zo ander of wel maat groter krijgen.
ik ben er zeer tevrede mee.

miepmiep

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 13:09

Rijbroek besteld, binnen een paar dagen binnen. Later nog eens een witte rijbroek besteld, maar aangegeven dat ik hem vóór mijn wedstrijd binnen moest hebben.
Kreeg een paar dagen van te voren netjes een mailtje dat het niet ging lukken en had niet lang erna gewoon mijn geld terug.

Goede ervaringen mee dus.

Marijkeeee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-06 13:14

Mooi dat jullie goede ervaringen hebben, nu vertrouw ik er ook wel op. BIj de bestelling van mij stond, op korte termijn leverbaar en omdat ik wel eens bij een andere internet shop had besteld en toen had ik het binnen een paar dagen binnen, vandaar mijn twijfel.