Bergschoenen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anneliesje

Bergschoenen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-06 15:02

Ik rij nu al jaren met bergschoenen van Scapino (merk Klondike) en die bevallen me super goed. Bovendien waren ze, in vergelijking met echte rijschoenen, heel goedkoop. Ik weet niet meer wat ik ervoor betaald heb, ze stammen nog uit het gulden-tijdperk, zo lang heb ik ze al! Maar langzamerhand zijn ze helaas wel een keer aan vervanging toe. Bij Scapino hebben ze dit soort schoenen niet meer. Wie weet waar je zulk soort bergschoenen wel kunt krijgen: stevig, niet te veel profiel, niet zo heel lomp, met hak en niet te duur?

lijn_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 20:36

De Decathlon?
Maar dan moet je wel in de buurt van Amsterdam Zuidoost zitten...

shadowflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 22:00

of antwerpen

merrieveulen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 22:58

bij de ANWB hebben ze ook fijne. wel een profielzool, maar ze rijden (én lopen) heerlijk. eigenlijk zijn het wandelschoenen (bergschoenen dus). ze zijn waterdicht (ook erg fijn) en ademend. ik heb ze zelf ook, heerlijk die dingen!

Carlaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 23:09

Ik heb ook bergschoenen waar ik mee rij. Heb met mijn vorige paar 4 jaar gedaan en liep er elke dag op. Daarom heb ik dus gekozen voor kwalitatief hele goede schoenen omdat ik er vrijwel altijd op loop. Heb nu bergschoenen van het merk Lowa, ze zijn van leer en ik maak ze met speciaal sneeuwspul waterdicht (en ze blijven super ademen). Zeker een aanrader! Heb ze gewoon bij een goede wandel/outdoor winkel vandaan.

Verder heeft idd de ANWB ook altijd fijne schoenen!

Arienette

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 23:24