Paardenfoto's waar afdrukken??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

M_hOrse

Paardenfoto's waar afdrukken??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-06 15:00

Hallo,

ik had een vraagje, ik heb gisteren een wedstrijd gereden, en nu zijn er dus veel leuke (digitale) foto's gemaakt, ik zou deze graag willen afdrukken , nu is mijn vraag:

Waar kan je voor een normale prijs (rond 20 ct.) foto's van goede kwaliteit laten afdrukken!!

Zelf dacht ik aan ; Hema, Etos, Kruidvat ofzo, maar heeft iemand hier ervaringen mee of zelf een beter idee ?

Alvast Bedankt!!

Ik weet niet of het hier hoort, maar zou ook niet weten waar het anders hoort!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 15:05

hema, daar doe ik het altijd, bij kruidvat worden je foto´s nooit de maat die je besteld, altijd kleiner. zo had ik eens een 10*15 foto besteld en dat werd uiteindelijk een vierkante foto van 10*10

hema is echt super, als de oren er bv niet helemaal opstaan terwijl die op jou pc wel op de foto staan dan kan je de foto terug geven en krijg je je geld terug, althans dat was bij mij

Twaalf

Re: Paardenfoto's waar afdrukken??

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 15:09

Foto's laat ik ook altijd afdrukken bij de Hema.
Als de foto's niet goed van kleur zijn of er is iets 'afgesneden', dan kun je altijd je geld terug krijgen.
En hoe meer foto's je besteld, hoe goedkoper de prijs per foto.
1-34 foto's --> E 0,20
> 120 foto's --> E 0,12

Zunzuncito

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 15:19

0ojannekeo0 schreef:
hema, daar doe ik het altijd, bij kruidvat worden je foto´s nooit de maat die je besteld, altijd kleiner. zo had ik eens een 10*15 foto besteld en dat werd uiteindelijk een vierkante foto van 10*10

Dat was misschien "vroeger" zo. Nu kan je een programma kopen (ik geloof 1.99) bij het kruidvat waarin je helemaal zelf je digitale foto's naar een 10*15 formaat kan zetten (en meteen online opsturen) en dan weet je meteen wat dat je afgedrukt krijgt. Ikzelf vind kruidvat wat beter dan de Hema, maar sowieso: als je wat grotere foto's af laat drukken, gooi ze dan een door een fotoprogramma heen die een kleurenbalans heeft. Daar komen geregeld mooie(re) foto's van.

Perla

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 15:20

Marije_jiplover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 15:31

Ik doe het ook altijd via de hema. Je kunt via de website van de hema (www.hema.nl) je foto's uploaden en evt. nog bewerken en dan versturen en je kunt zelf aangeven in welk filiaal je ze wil ophalen (thuis sturen kan misschien ook wel, weet ik niet zeker).
Ik ben tevreden over de kwaliteit van de hema.

zonnebloem18

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 16:46

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 17:01

Ekkie schreef:
0ojannekeo0 schreef:

Dat was misschien "vroeger" zo. Nu kan je een programma kopen (ik geloof 1.99) bij het kruidvat waarin je helemaal zelf je digitale foto's naar een 10*15 formaat kan zetten (en meteen online opsturen) en dan weet je meteen wat dat je afgedrukt krijgt. Ikzelf vind kruidvat wat beter dan de Hema, maar sowieso: als je wat grotere foto's af laat drukken, gooi ze dan een door een fotoprogramma heen die een kleurenbalans heeft. Daar komen geregeld mooie(re) foto's van.

als ik ergens ontevreden ben over de kwaliteid ga ik niet terug om te kijken of ze al iets anders hebben om het zo maar te zeggen, en mijn uitvergrotingen bij de hema blijven van mooie beeldkwaliteid. heb er gister nog 2 cadeau gedaan waarvan iedereen vroeg door wie ze gemaakt waren want ze waren zo scherp enz. terwijl die geen bewerkingsprogramma gezien had...

45u

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 17:47

.
Laatst bijgewerkt door 45u op 18-03-22 17:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Zeebries

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 17:56

Kruidvat of Hema!
Oftewel via Photoways (via google es zoeken).
Daar doet m'n pa ze altijd en je hoeft niet eens uit je stoel te komen :p

M_hOrse

Re: Paardenfoto's waar afdrukken??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-06 20:44

Bedankt voor de reacties!!
Ga alle tips eens bekijken en dan kijken welke mij het beste lijkt!!