een paar maanden geleden is mijn paardje naar een handelsstal gegaan omdat hij te klein werd, we hebben een andere uitgezocht en kregen haar op proef.
na een weekje waren we al zeker dat het niks was(ook nog dierenarts kosten aan gehad omdat ze al met een bacteriele infectie bij ons kwam, maar dat doet er nu niet toe). dus wij die mensen gebeld en we moesten maar komen.
dus wij daarheen en kregen we te horen dat ons paardje al verkocht was
even rond gekeken en er stond geen ander paard wat mij aansprak, dus ander paard nog een weekje gehouden, wij weer terug en rond gekeken er stond weer niet zoveel wel een 3 jarige een beetje op gezeten veel kon ze nog niet, en toch besloten haar te nemen.
ik mis mijn paardje echt heel erg en dacht dat hij er nog wel zou zijn, maar helaas het tegendeel werd waar.
nu ben ik hem echt helemaal kwijt die mensen willen alleen maar zeggen dat hij naar amsterdam is, maar een telefoon nr of email adres willen ze niet geven.
nu is mijn vraag: als je je paard erheen brengt en je neemt een andere mogen ze hem dan al verkopen als je nog een ander paard op proef hebt?
sorry voor mijn lange verhaal,
groetjes joyce.
(je hoeft je paard niet terug te kopen als zij hem niet kunnen verkopen!)