mijn schoonzusje heeft er ook 1 in de wei, waar mijn paard vorige zomer ook stond. Zij hebben een hele hoop zeik gehad met de gemeente, omdat die geen vergunning wilde geven omdat de buurt de hele tijd protest aantekende!!
De wei ligt heel ver van de bewoonde wereld af en de wei ligt ook nog onder aan een berg. Die mensen die protesteerde konden de container alleen zien vanuit hun slaapkamerraam. De container is ook nog groen en er staan bomen omheen, dan moet je toch heel goed kijken wil je wat zien!! Eerst hadden ze gezegd dat het niet 'stond in het landschap' en erna dat het dierenmishandeling was om er paarden in te zetten.... Toen moesten er van de gemeente banden onder, omdat de container verplaatsbaar moest zijn (???). De vader van mijn schoonzusje heeft toen banden half ingegraven naast de container zodat het leek alsof ze eraan zaten haha... Hij heeft een advocaat in geschakeld en die heeft op een gegeven moment gezegd zet de paarden er maar gewoon in, we staan sterk.... Tot nu toe hebben ze niets meer gehoord van de buurt en/of de gemeente.
Ik zal een foto plaatsen:

edit: kijk het huis ver weg tussen de bomen, dat is van de mensen die steeds protesteerden....
En kijk de bandjes naast de container haha