Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
opala schreef:Barefoot is goed, Torsion is beter, Startrekk is het best. Gebaseerd op eigen ervaring
marjonrebel schreef:Ok en waar kan je dat op baseren op de kwaliteit van het materiaal of hoe t zadel in elkaar zit of de duurzaamheid, misschien kan je me iets meer over vertellen

pantarhei schreef:Let goed op je houding als je op een boomloos zadel gaat rijden, er zijn veel zadels die je in een zogeheten stoelzit dwingen, daardoor kiepen je benen naar voren en je bovenlijf achterover
esther26 schreef:weet iemand de site van torsion, ik ben op zoek naar een prijsindicatie, zodat ik ze kan vergelijken met de barefoot.
Jol1 schreef:Volgens de site van www.buitenzinnig.nl leveren zij geen Torsionzadels meer.
Heb het gekocht nav een vriendin die dat zadel ook al had, en na 2 jaar intensief gebruik zag die er ook nog gewoon goed uit 
Antheman schreef:Jol1 schreef:Volgens de site van www.buitenzinnig.nl leveren zij geen Torsionzadels meer.
Dat klopt, maar er staan wel adressen op waar je evt terecht kan.
En de laatste modellen met korting staan er ook op.