Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Anoniem schreef:
1. Welke dingen betalen jullie allemaal (stalling, les, evt. ziekte, hoefsmit, verzekeringen etc.) ?
Citaat:2. Wat zijn jullie aan de verschillende dingen kwijt?
Citaat:3. Wat zijn jullie gem. per maand kwijt?
en je wilt het samen doen met je zus dus dat scheelt ook al. In het begin hebben mn ouders wel veel geholpen en daar ben ik zeer dankbaar voor, maar langzaam aan ben ik zelf steeds meer gaan betalen en dat lukt nu prima.Citaat:4. Is het voor een paard of een pony? (verschil is er natuurlijk wel)
Vorig jaar was dat een enorme wond aan dr been, deze week was het een diepe snee in dr lip en ze houdt er van dingen kapot te maken 
arinda schreef:oehh handig dit topic blijf ik ff volgen![]()
maar wonen jullie nog thuis/op jezelf? betaal je alles zelf?
. Anoniem schreef:heej,
Ik wil al heel lang een eigen paard/pony kopen. Mijn moeder heeft heel lang gezegt 'nee, dat gebeurt niet'. Maar nu zei ze, ga maar eens rondvragen wat anderen mensen er aan kwijt zijn, dan kunnen we er naar kijken of het mogelijk is. Ik zou het liefste samen met mijn zus een haflinger kopen.
Dus wat ik graag wil weten van jullie:
1. Welke dingen betalen jullie allemaal (stalling, les, evt. ziekte, hoefsmit, verzekeringen etc.) ?
2. Wat zijn jullie aan de verschillende dingen kwijt?
3. Wat zijn jullie gem. per maand kwijt?
4. Is het voor een paard of een pony? (verschil is er natuurlijk wel)
Wie zouden er voor mij een lijstje kunnen samenstellen zodat we een beetje een beeld kunnen krijgen van de kosten?
alvast bedankt!
wij hebben dit: