ijzeren letterbordjes!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Horsea_nl

ijzeren letterbordjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-06 18:19

omdat mijn paard nu bij ons 'thuis' *boederij is bijna van ons* staat, zoek ik bordjes maar eigenlijk willen we geen plastic. omdat een oud paard van ons nogal schuurt en dan zijn die dingen zo kapot. weten jullie misschien een site waar ik zulke bordjes kan bestellen voor een niet al te hoge prijs?

xx- lot

floor01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 19:37

niet bij de divoza of hebben ze daar alleen plastic? anders moet je eens op www.horselover.nl kijken en daar heen bellen..ze hebben daar ook super veel!

Elamor

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 19:38

die heb je toch overal?

CM_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 19:39

op marktplaats of in de vondst zie ik ze ook regelmatig tweedehands staan

maar als ze in de wei staan en een paard schuurt eraan vind ik dat wel lichtelijk gevaarlijk!!
stel dat hij erin trapt en dat ie aan zijn benen blijft hangen !

Horsea_nl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-06 19:54

het is een bak.. en soms komen ze daar even los in.. en er is een paard die heeft heel erg last van mok enzo en die wil wel eens jeuken! (we behandelen het maar nisk helpt) dus het valt wel mee.. we willen gewoon goeie hebben direct!

Horsea_nl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-06 19:59

floor01 schreef:
niet bij de divoza of hebben ze daar alleen plastic? anders moet je eens op www.horselover.nl kijken en daar heen bellen..ze hebben daar ook super veel!

ik heb daar gekeken en kon nergens artikelen vinden!

MarloesV89

Re: ijzeren letterbordjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 20:42

ik heb in de bak ook ijzeren bordjes. Oke ze zijn van aluminium maar dat is bijna het zelfde alleen het roest niet.
De bakbordjes heb ik zelf gemaakt. Mijn vader had nog vierkante aluminium plaatjes liggen (volgens mij kan je ze ook bij een bouwmarkt halen) en ik heb daar letters van papier opgeplakt. De letters heb ik op de computer gemaakt zodat ze heel duidelijk zijn.
Om er voor te zorgen dat het papier niet nat wordt zit er een laagje boekenlon (of doorzichtig plakplastic) overheen.

beantsje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 20:48

Of je kan met behulp van sjablonen (uit papier knippen?) en spuitverf de letters erop spuiten.

punto

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 20:53

mijn schoonvader kan een naambordje van smeedijzer maken. Als je een tekening maakt hoe je wilt dat het eruit komt te zien maakt hij het na.

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 20:55

Probeer papier in van dat plastic folie en dan goed dichtplakken. kan hij het ook niet kapot schuren

Maar een tip hoor

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 20:58

lotjj92 schreef:
omdat mijn paard nu bij ons 'thuis' *boederij is bijna van ons* staat, zoek ik bordjes maar eigenlijk willen we geen plastic. omdat
een oud paard van ons nogal schuurt en dan zijn die dingen zo kapot.
weten jullie misschien een site waar ik zulke bordjes kan bestellen voor een niet al te hoge prijs?

xx- lot

Gaat het over bordjes van ijzer, met ijzeren lettertjes erop?
Zoja:
Als je paard plastic ding kapot maakt, en hij ook op ijzer schuurt, denk je dan niet dat hij wondjes krijgt?

Laartjuh: Die is goed En dan zelf je bordje maken? gewoon ezlf naam enzo opschrijven. Wel leuk idee

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 21:02

Ja is nog goedkoop ook, zodra het kapot gaat kan je het goedkoop vervangen en je kan er leuke versierseltjes op maken

thnx trouwens

Horsea_nl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-06 21:45

ehm heb niet zo zin er veel tijd in te steken! wil gewoon kant en klare, omdat het eigenlijk spoed is! mijn paard staat daar sinds vandaag en er zijn nog enkele kapotte bordjes.. en heb volgende week zondag wedstrijd en dan wil ik eigenlijk wel borjes hebben!

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 21:46

Gewoon letters uitprinten, in zown plastic bladzijde ding stoppen en met plakband dichtplakken??? lijkt me dat naar de winkel gaan langer duurt :p

Maar watvoor bordjes gaan het nou worden? ijzeren of plastic?

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-06 21:51

laartjuh schreef:
Gewoon letters uitprinten, in zown plastic bladzijde ding stoppen en met plakband dichtplakken??? lijkt me dat naar de winkel gaan langer duurt :p

Maar watvoor bordjes gaan het nou worden? ijzeren of plastic?

ehm dat is er zo af! en wil liever bordjes haha is duidelijker

nou ik wil graag ijzeren op aanraden van mijn vader omdat wij een paard hebben die graag jeukt. en dan zijn die bordjes zo gebroken he
we gaan dinsdag gelukkig al naar een ruiterzaak, maar in de divoza hadden ze het niet! dus daarom vroeg ik em af of jullie een site wisten waarik het kon bestellen

RUBYWHITE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 23:51

ik heb stalen insteek borden van divoza. Heb ze straks 3 jaar en die staan eigenlijk dag en nacht al 3 jaar zo`n beetje in de grond en zien er nog als tamelijk nieuw uit. Geloof dat ik er destijds 80euro voor betaald heb en 40euro voor extra letters voor de Z

Maxielover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 00:07

Je kan ook zelf op een zwart plankje hout met wit de letters schilderen. Dat is ook duidelijk. Of wil je ook geen hout ?

Renske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 00:21

RUBYWHITE schreef:
ik heb stalen insteek borden van divoza. Heb ze straks 3 jaar en die staan eigenlijk dag en nacht al 3 jaar zo`n beetje in de grond en zien er nog als tamelijk nieuw uit. Geloof dat ik er destijds 80euro voor betaald heb en 40euro voor extra letters voor de Z

ik heb dezelfde, heb na 3 jaar de letter A(de verd was eraf gevreten door 1 vd paarden ) opnieuw moeten schilderen verder zijn ze nog prima, ze gaan er soms op staan, trekken ze uit de grond etc maar ze blijven heel!
(bak=achterin de wei en dat hek staat altijd open, vandaar dat ze ook in de bak kunnen spelen&klieren )

mickey1989

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 10:17

punto schreef:
mijn schoonvader kan een naambordje van smeedijzer maken. Als je een tekening maakt hoe je wilt dat het eruit komt te zien maakt hij het na.

geoffrey heeft er toch ook een heleboel gemaakt

Kabouterdans

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 10:21