Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
floor01 schreef:niet bij de divoza of hebben ze daar alleen plastic? anders moet je eens op www.horselover.nl kijken en daar heen bellen..ze hebben daar ook super veel!
lotjj92 schreef:omdat mijn paard nu bij ons 'thuis' *boederij is bijna van ons* staat, zoek ik bordjes maar eigenlijk willen we geen plastic. omdat
een oud paard van ons nogal schuurt en dan zijn die dingen zo kapot. weten jullie misschien een site waar ik zulke bordjes kan bestellen voor een niet al te hoge prijs?
xx- lot
En dan zelf je bordje maken? gewoon ezlf naam enzo opschrijven. Wel leuk idee
laartjuh schreef:Gewoon letters uitprinten, in zown plastic bladzijde ding stoppen en met plakband dichtplakken??? lijkt me dat naar de winkel gaan langer duurt :p
Maar watvoor bordjes gaan het nou worden? ijzeren of plastic?

RUBYWHITE schreef:ik heb stalen insteek borden van divoza. Heb ze straks 3 jaar en die staan eigenlijk dag en nacht al 3 jaar zo`n beetje in de grond en zien er nog als tamelijk nieuw uit. Geloof dat ik er destijds 80euro voor betaald heb en 40euro voor extra letters voor de Z
) opnieuw moeten schilderen verder zijn ze nog prima, ze gaan er soms op staan, trekken ze uit de grond etc maar ze blijven heel!
) punto schreef:mijn schoonvader kan een naambordje van smeedijzer maken. Als je een tekening maakt hoe je wilt dat het eruit komt te zien maakt hij het na.