Mijn paard heeft vroeger tegelmatig met ze 2en op de trailer gestaan, tot haar laatste veulen was ze erg dik en vond ze het minder prettig om zo krap te staan. Ze is een aantal jaar niet meer op concours geweest enmaar als fokmerrie genruikt, nu heb ik ze gekocht, het probleem is alleen zodra ze met ze 2en of alleen en met schot ertussen op de trailer staat dat ze gaat liggen, dit is tot nu toe 2x gebeurt, 1x dat ze alleen stond en de andere x dat ze samen stond. Zodra het schot opzij is of eruit is er niets aan de hand, ze loopt er ook gewoon zo op daar hoef je het schot niet voor open te doen, alleen zodra je gaat rijden gaat het mis. Ik denk niet dat ze bang is want zre loopt er zo op alsof er nix is gebeurt daarna. Het is een vrij dominante merrie en ik denk dat het gewoon ge etter is. Want ze kent het in princiepe wel, ze heeft ook regelmatig op de vrachtwagen gestaat en dan stond ze ook heel smal en reed ze ook recht vooruit(dus niet schuin) Heeft iemand ervaringen met dit probleem, is hier een oplossing voor?