trektocht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_sabien_

trektocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-06 10:33

wij willen op trektocht gaan.{ik en ayleen} wie heeft er misschien tips voor ons en hoe lang denk je dat onze shetjes het volhouden per dag.

sabine, ayleen

Pivanti

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 12:14

Ik weet nog wel iets waar je op trektocht kan gaan en je je eigen pony's mee kan nemen. www.dezingendehuifkar.nl Is echt heel leuk, je gaat dan een 4/5 daagse trektocht maken in drente, van camping naar camping. Is echt mooi die omgeving, bossen, heide, zand, meertjes... Je rijd zo'n 25 km op een dag.
Je moet je shetjes natuurlijk wel voorbereiden. Ik weet niet wat jullie normaal met hun doen??

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 12:21

Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Als je nog jong bent (onder de 18) zou ik niet zomaar zelf een paar dagen op stap gaan met de pony's. Je hebt een hele verandwoordelijkheid, over jezelf, maar ook over je pony's.

Dan is het misschien leuker om wat mensen in de buurt op te zoeken die je kent waar ook pony's kunnen staan en vragen of jaar daar mag logeren.
Of je maakt elke dag een leuke picknicktocht met allemaal lekkere dingetjes mee enzo en je slaapt gewoon thuis (of in een tent in de tuin of bij de pony's)

_sabien_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-06 20:41

ja ik ben 13 en we hebben de route al uitgestippeld en we weten ook al bij wie we kunnen logeren en waar we onze pony's zetten.
maar hoe bereid je je pony er nou op voor. we rijden in het weekend wel altijd heel veel.

gr sabine en ayleen

Flabbergast

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 20:56

Alleen in het weekend rijden is niet genoeg, en ook niet in een keer heel veel rijden.. Dat is ook niet goed.
Gewoon rustig opbouwen, en juist héél vaak rijden in plaats van heel veel denk ik maar .

Melia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 20:59

Smeejj schreef:
Alleen in het weekend rijden is niet genoeg, en ook niet in een keer heel veel rijden.. Dat is ook niet goed.
Gewoon rustig opbouwen, en juist héél vaak rijden in plaats van heel veel denk ik maar .

mee eens je kunt beter een paar keer vaker gaan rijden (dus ook doordeweek) en dan iets minder doen dan dat je alleen in het weekend heel veel doet