strandritten,,

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

stefoo

strandritten,,

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-06 15:31

Ik heb een vraagje.. waar mag je overal met je paard het strand op. of mag het helemaal niet,, heb je misschien een site waar ik het kan vinden? alvast bedankt

ijsklontje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 16:02

over het al gemeen mag je in bepaalde periode met je paard het strand op. IN de zomer alleen na en voor een bepaalde tijd.
Maar ik geloof dat het perstrand verschillend is.

Het staat wel altijd aan gegeven aan het begin van het strand. Je kan ook altijd ff het vvv kantoor of de gemeente waaronder het strand valt bellen of ook manege daar in de buurt die weten het meestal wel.

Maar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 16:42

Ik woon aan het strand en je mag bij ons heel de winter elk tijdstip. vanaf september tot ongeveer april/mei en in de zomer mag je alleen 's ochtends tot 10 uur ofzo en 's avonds vanaf 7 uur

stefoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-06 22:54

zomers is het voor 10 uur en na 7 uur wel lekker op het strand.. en de vvv kantoor das slim hihi thnx

femskie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 23:02

Waar in Nederland woon je ergens? Dan kunnen mensen uit jouw buurt vertellen welke stranden wanneer toegankelijk zijn.

stefoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-06 09:54

ja ik woon niet echt dicht bij de zee ofzo ( flevoland ) maar ik wil wel een keertje naar de zee om daar te rijden, lijkt me zo leuk

Frank

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 09:58

Flevoland. Dan is het makkelijk om in NH het strand op te gaan.
Mooie plekken zijn Wijk aan Zee, Castricum, Bergen, Egmond... Daar ligt namelijk ook een erg mooi duingebied achter!
Tot Mei (geloof ik) mag je de hele dag het strand op, daarna alleen in de vroege ochtend en de avond!

Succes.

stefoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-06 10:09

Frank schreef:
Flevoland. Dan is het makkelijk om in NH het strand op te gaan.
Mooie plekken zijn Wijk aan Zee, Castricum, Bergen, Egmond... Daar ligt namelijk ook een erg mooi duingebied achter!
Tot Mei (geloof ik) mag je de hele dag het strand op, daarna alleen in de vroege ochtend en de avond!

Succes.

Ja ik ken bergen wel,, is erg mooi daar

femskie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 17:17

Stefoo: Ja, strandrijden is ook superleuk! Ik heb zo vaak mensen voor het eerst mee mogen nemen op strandrit en als ze dan die eerste stappen met paard op strand zetten..Geweldig! Zulke blije gezichten..
Dus als je de kans krijgt: GAAN!