Het klinkt heel banketstaaf, maar kunnen jullie mij alleen advies geven als jullie er echt verstnad van hebben
want anders heb ik weer allemaal verschillende adviezen en weet ik niet wat ik ermee moet! Hartstikke bedankt, Willemijn Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
want anders heb ik weer allemaal verschillende adviezen en weet ik niet wat ik ermee moet! Hartstikke bedankt, Willemijn 
Ze hoevenook niet elke week te rijden ofzo, maar het zou heel erg leuk zijn als ze gewoon het 'gevoel'enzo eens lekker leren! Dankjewel:D 

Ja, dat heb ik ook veel gehoord, dat de ruiter eerst het 'gevoel' moet hebben. we gaan gewoon rustig aan proberen, lekker stappen enzo, heb 1 kee rbeetje gestapt, en hij vond he erg wiebelig
en het idee is idd ook niet om ver te komen, maar om een beetje het idee te leren, super van al jullie reacties, sta ik wat steviger in mijn schoenen om het straks te probern! 
willemijn143 schreef:okie, maar scheelt het ook niet dat hij nog maar 5 is, hij is natuurlijk nog niet sterk en ontwikkeld enzo, toch? Echt super als het kan, dankje voor je reactie!