Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

, zo'n rat is 10 x groter dan een muisje.... Wij hebben ook een veldmuisje, maar dat beest eet m'n wortels op (kreeg niet alles in een ton). Wij halen van die korrels bij de Gamma geloof ik (Frinion Frapp heet het spul). Dat doe je in een kartonnen doosje. Die muis eet dat dan op en na een paar dagen gaat ie dood. Wel oppassen met honden, en andere beesten, die mogen dat spul niet eten.

De stal is klein en we hebben express geen kippen meer
. Ik vind zo nu en dan ook nog een overgebleven rat, echt te ranzig
(Wel een heel stuk verder weg).
Zo deed ikd at bij de vorige stal, want ik kon natuurlijk niet alle muizen te pakken krijgen. 

polly2 schreef:Even een vraagje...maar waarom is de stal niet geschikt voor een stalkat?
, dus dat is ietsie te klein voor een kat
Citaat:muizengif strooien....anders komen ze de volgende winter nestjes maken bij je
*hier een muis, gratis af tehalen en eet smakelijk!* Scheelt dat ik in een natuurgebied zit met de paarden en er dus veel roofdieren zijn. Dat hebben mijn kippen geweten
Het nadeel van 1 muisje is, dat er heel snel meerdere komen
heb ik ook gedaan Welshcobfan schreef:polly2 schreef:Even een vraagje...maar waarom is de stal niet geschikt voor een stalkat?
Omdat het een buitenstal betreft met 2 stallen, dus dat is ietsie te klein voor een kat
![]()
Ik zit te twijfelen tussen wachten op beter weer zodat ie vanzelf ophoepelt of wél gif en dan wachten tot de dode muis ergens opduikt