paardenverzekering

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

melissa7

paardenverzekering

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-06 10:28

hoi allemaal

Wie van jullie heeft zijn paard verzekerd en waar heb je die verz.
Ik ben nl op zoek naar een goede verz. met dierenarts kosten en een soort van ODA verz.
Maar omdat ik zoveel zie op het internet vraag ik me af welke goed is.

tessie1985

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 11:17

ik heb hippozorg, vind het een hele goede verzekering

loesje688

Re: paardenverzekering

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 11:18

Ligt er een beetje aan wat je met je paard wilt doen en hoe uitgebreid je de verzekering wil hebben. Ik zou iniedergeval niet naar AMEV hippozorg gaan, ik ken een paard met artrose, een aantal DA's hadden al verklaard dat het artrose was maar de verzekering wou de kosten voor het laten inslapen niet uitkeren omdat ze het hielden op een gewone kreupelheid, je moet wel iets heel goeds hebben daar zodat ze iets uitkeren. Interpolis is wel wat duurder, maar keert gewoon uit waar je voor verzekerd bent.

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 11:37

Ik heb mijn paard niet verzekerd, zorg gewoon zelf voor een spaarpotje.

melissa7

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-06 12:12

waratje dat is ook een oplossing maar dit gaat om een leasepaard, dus zal niet mijn eigendom zijn en daarom wil ik dat het gewoon goed in orde is.

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 13:12

Als je een paard least zijn dierenartskosten meestal voor de eigenaar van het paard. Beetje afhankelijk van hoe je dingen afspreekt, maar lease betekend in principe dat je het volledig gebruik hebt voor een bepaalde prijs.
Zorg dat je bij je lease-overeenkomst duidelijkheid hebt over wie waarvoor aansprakelijk is en wat er wel of niet inclusief is in je lease-prijs.

intentions

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 13:29

ik heb bij interpolis een uitgebreide verzekering en heb tot nu toe nog geen problemen gehad .. ook heeft bijna iedereen op onze manege interpolis en ook nog geen problemen over gehoord.

melissa7

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-06 14:04

waratje dat weet ik maar omdat het paard verplaatst gaat worden naar een andere stal is het mijn verantwoording en daarom wil ik dat de verz. gewoon goed in orde is.