wat moet ik doen tegen iritand meisje

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

horsegek

wat moet ik doen tegen iritand meisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-06 19:57

haay,

ik heb een verzorpony en die staat bij een meisje op stal maar die doet allemaal dingen die daar niet mogen ensow. en dan doet zij iets maar dan zegt ze dat wij dat hebben gedaan
terwijl zij dat deed en dan komt die moeder van haar naar ons toe en dan krijgen wij de schuld
en ze helpt ook niet met de bak uitmesten en de andere dingen die moeten gebeuren en dan zegt ze dat ze het wel heeft gedaan.
en ze zit dan allemaal dingen te zeggen tegen het baasje van mijn verzorpony te zeggen wat niet waar is.
en ze mag niet somaar iets met me verezorpony doen en dan kom ik aan het dan is ze iets met hem aan het doen en dan zeg ik wat doe je dat mag helemaal niet en dan zegt ze van ja maar ik wou ze even ergens anders zetten.
en zij moet s'ochtens de pony's voeren en dat doet ze soms dan niet en dan zegt ze van ja ik had geen tijd want ik moest naar school maar dan denk ik je kan het toxh wel ff in de voerbak gooien.
en wij zetten voor de volgende ochtend het voerschepje klaar en dan komen we de volgende dag en dan zit die nog helemaal vol.
en dan zegt ze van ik had uit het andere voer schepje gegeven.
maar daar hadden wij niks ingestopt.
WAT MOET IK DOEN TEGEN DIT MEISJE???????????

_Dunja_

Re: wat moet ik doen tegen iritand meisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 19:59

Het enige wat ik je kan adviseren is om met dit verhaal naar de eigenaar van de pony te gaan.
Meer kan je denk ik niet doen.

Emmaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 20:00

Dus, wat ik ervan maak, jou vz-pony staat op een pensionstal? en daar is altijd een meisje, die jou altijd de schuld geeft?

zo ja, ga dan is met haar praten, om de baas van je vz-pony wat zei allemaal zegt.

Kris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 20:01

Naar eigenaar gaan en niet zomaar dit soort verhalen op bokt zetten. Is niet slim, er komen hier heel veel mensen, straks zit het meisje waar jij het over hebt ook op bokt. Heb je haar wel eens op een normale manier aangesproken over haar gedrag?

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 21:09

Slaan...of 'foei' zeggen. Oow ik ben echt flauw bezig! Ik zou naar de eigenaar gaan en gewoon zeggen waar je mee zit. Misschien zou je het ook eens aan het meisje zelf voor moeten leggen.

loesje688

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 11:53

Naar de eigenaren van de stal of de eigenaar van je verzorgpony gaan en het proberen uit te leggen. Sucses!!!

Blend

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 15:14

Praten met de eigenaar. Want zoals jij het nu stelt krijgt de pony ook geen eten omdat ze niet voert, teminste dat is wat ik uit jouw verhaal begrijp.

Chantalll

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 15:47

Ik heb het verhaal drie keer gelezen en inderdaad het enige wat ik eruit snap is dat de pony geen voer krijgt ...
Probeer het verhaal iets duidelijker neer te zetten zodat we het allemaal iets beter begrijpen.