is dit teveel grams?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Esmiralda_

is dit teveel grams?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-06 16:07

omdat er niet gereageert wordt op het topic over dekens, doe ik het maar eventjes zo..
ik wil niet zo dringerig overkomen maar ik ga zaterdag die dekens halen, en moet weten of dat niet teveel is..want dan vind ik het een beetje zonder van m'n geld en dan kan ik daarvan iets anders halen,
mijn paardjes hebben nu een deken op van 350grams of 400grams(weet het niet zo heel zeker)
maar nou wou ik zaterdag een halsdek gaan halen van 300grams en een onderdek van 350grams, nou was mijn vraag is dit goed, teveel of teweinig?
ze staat 24u. per dag buiten en hebben beiden een inloopstal..
p.s mijn paardje is nu een beetje aan de dunne van de kou

vandaar dus ook dat ik een andere dek wou kopen met wat meer grams..

groetjes essiej_peace

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 16:14

Ik zou eerder meerdere dunne dekens nemen als een hele dikke.
Ten eerste omdat meerdere lagen warmer zijn en ten tweede omdat je dan wat meer kan varieren met de dekens. Aan een hele dikke heb je eigelijk maar een korte tijd per jaar iets. Snap je?

Esmiralda_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-06 16:20

Anouar15 schreef:
Ik zou eerder meerdere dunne dekens nemen als een hele dikke.
Ten eerste omdat meerdere lagen warmer zijn en ten tweede omdat je dan wat meer kan varieren met de dekens. Aan een hele dikke heb je eigelijk maar een korte tijd per jaar iets. Snap je?

ja ik snap je, maar ik heb al 6verscillende dekens voor ieder paardje.. allemaal een andere hoeveelheid qua grams, maar een van mijn paardjes is dit jaar ook heel erg ziek geworden(bijna 10weken) aan verkoudheid, lichtelijke bronchites, opgezette klieren en noem alles maar op) dus vandaar dat ik zat te denken aan een wat meer grams dek, met hals..
ik heb al wel eens 3 dekens over elkaar gedaan maar dat wordt te zwaar en komt die bijna niet meer vooruit

Sim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 17:17