Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Fleurtje100 schreef:Best veel mensen (ik ook) moeten door zelf gebrek aan ruimte hun oude paard naar een duur rusthuis doen. Ik zou mijn oude paard graag bij iemand aan huis zetten ipv het rusthuis en daar ook nog iedere maand voer, smid, veearts ed. voor willen betalen. Is dat niet een idee? Anders is een shetlander natuurlijk een stuk goedkoper in onderhoud denk ik.
Quellian schreef:Hmmm... Ik rij mijn Haf ook echt zelden en ik heb niet echt het idee dat het hem erg dwarszit. Het is inderdaad wel eigen keus om er zoveel geld in te pompen.
Je hebt echt een onwijze Haf, als ik er 3 had kunnen betalen...
biewie schreef:Neem er een geitje ofzo bij....
Yvonniej schreef:En een geit hou van knabbelen aan staarten..
Kris25 schreef:Hey Yvvone, das moeilijk, ik denk dat je voor een shetje moet gaan (of twee geitjes) en je hafje verkopen naar een goed tehuis. Santhos die gaat ook verhuizen per 1 april en komt dan ook alleen met een shetje te staan, heb nog wel een stal leeg, maar ws ook geen tijd om er twee per dag te rijden, dus kies ik ook voor een shetje. Als dat echt niet gaat, dan haal ik een geitje of een boke, dan staan ze niet zo alleen.
Lamyra schreef:Kris25 schreef:Hey Yvvone, das moeilijk, ik denk dat je voor een shetje moet gaan (of twee geitjes) en je hafje verkopen naar een goed tehuis. Santhos die gaat ook verhuizen per 1 april en komt dan ook alleen met een shetje te staan, heb nog wel een stal leeg, maar ws ook geen tijd om er twee per dag te rijden, dus kies ik ook voor een shetje. Als dat echt niet gaat, dan haal ik een geitje of een boke, dan staan ze niet zo alleen.
Ik zou niet voor een geit gaan, die eten alles, dus evt. ook de staart van je paard......