[b]Wie kent deze pony's/paarden???[/b]

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bacannie

Berichten: 1305
Geregistreerd: 02-05-02
Woonplaats: Vechtstadje

[b]Wie kent deze pony's/paarden???[/b]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-02 14:23

Toen ik Bacannie kocht 9 jaar geleden wist ik helemaal niets van haar, inmiddels heb ik al geruime tijd haar papieren en ben ik (via het NRPS) er achter gekomen dat zij 3 kinderen heeft gebracht. Het NRPS heeft mij een kopie verstrekt van de papieren van haar kinderen. Deze zijn nooit op naam gezet i.v.m. verkoop zonder papieren. Ik ben al een hele tijd op zoek naar haar kinderen, vorig jaar heb ik een advertentie in de Bit gezet maar daar kreeg ik geen reactie op vandaar dat ik het via deze weg probeer. Het gaat om de volgende pony's of mischien wel paarden.

Sindbad (arabisch halfbloed), hengst of ruin, kleur vos, geboortedatum 16 juni 1978. Aftekeningen: onregelmatige doorlopende bles, rechter neusgat omvattend. L.v. sok voor oplopend. L.a. en r.a. witbenen voor oplopend. Van hem weet ik dat hij vroeger op Any Dale heeft gestaan.

Nessim (arabisch halfbloed), hengst of ruin, kleur vos, geboortedatum 26 mei 1980. Aftekeningen: brede doorlopende bles, onder vleeskleurig beide neusgaten indringend, zwart vlekje bij rechterneus, zwarte vlekjes op bovenlip, witte onderlip, witte vlek onder keel, wit gevlekte onderbuik. L.v. sokje binnen oplopend, witte vlek voor op knie binnen onder dun uitlopend. R.v. voor hoog witbeen voor buiten iets oplopend. L.a. witbeen voor hoog oplopend. R.a. sokje binnen dun oplopend.

Naima, merrie, kleur bruin, geboortedatum 13 juni 1985. Geen aftekeningen. Van Naima weet ik dat zij vroeger aan Kloosterman in Eemnes is verkocht.

Ik hoop dat iemand iets weet of kan zeggen waar ze nu zijn. Ik sluit niet uit dat ze misschien al overleden zijn maar dat hoor ik dan ook graag.