Om het helemaal compleet te maken zou ik ze in het bruin willen. Weet iemand of dit mogelijk is? Ik kan de laars nl. niet op de site van Petrie vinden. Alleen op rijlaarzen.nl
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
LiSSy schreef:ff mailen naar info@rijlaarzen.nl dan heb je snel een mailtje terug.
de fieldboot is iig in het bruin te verkrijgen, die heeft alleen geen rits, maar is er wel in te zetten. verder is het dezelfde laars
Fem007 schreef:Deze laars heb ik ook, echt een aanrader!
Heel onderhoudsvriendelijk, vind ik wel belangrijk. Ze zijn supersterk, gaan heel lang mee maar zitten toch comfortabel.
Een rits zou ik er niet in laten zetten, dat is toch een zwak punt. Als ze inzakken gaat die rits haperen enzo.
Het is ook niet nodig omdat je er al vrij makkelijk inkomt door de veters open te doen.
Fem007 schreef:Deze laars heb ik ook, echt een aanrader!
Heel onderhoudsvriendelijk, vind ik wel belangrijk. Ze zijn supersterk, gaan heel lang mee maar zitten toch comfortabel.
Een rits zou ik er niet in laten zetten, dat is toch een zwak punt. Als ze inzakken gaat die rits haperen enzo.
Het is ook niet nodig omdat je er al vrij makkelijk inkomt door de veters open te doen.