Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
en slechte kwaliteit, plat als je t koopt. . hmmm koop ik liever wat anders voor dat geld. . 
Kangaroo_Syl schreef:Lotte, ik heb toevallig verleden week een hoofdstel gekocht, de goldline, ik vind hem heel zacht onderlegt, ziet er leuk uit, gedeeld kopstuk (wat ik wou!) alleen een beetje stug, maar ik heb hem nu 3 keer ingevet en hij is al best soepel, je moet wel een beetje zoeken zeg maar, je hebt zachte, maar ook super harde en stugge.
Het schuurt echt niet!! haha wel plat als je het koopt maar bij mij is het al helemaal weg.
Alleen Hilly heeft een super brede neus, dus alleen de neusriem was te klein, maar ik heb er een stukje tussen gezet en nu past hij perfect en ziet er super leuk uit!!!
als ik in de buurt ben ga ik er wel n keer kijken
Anchieee_ schreef:oeps ik bedoelde
jij gaat eerst voor het hoofdstel en dan voor de pony
komt doordat ik aan een zadel dacht
(De maten klopten idd ook bij mij niet) De neusriem was bij ons ook plat, maar nu mooi gevormd. 
Rambogirl schreef:wij wilden er eigenlijk een zadel kopen maar toen wij gingen kijken schrokken wij ons kaopt en zijn we ook meteen weer omgedraaid en weggegaan. Zoiets leg je toch niet op je paard. Soms is de prijs inderdaad te mooi om waar te zijn!!!