Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

.
Naomi21 schreef:Bij mijn paardje met dergelijke rug past County heel goed, een tweedehandse kun je vast wel aanschaffen met jouw budget.
Op Sheldon lag de Barefoot niet lekker die ik overwogen heb nadat zóveel zadels niet lekker lagen. Met die County heb ik een mooie oplossing gevonden, zit voor mij ook lekker

.
. 
Ik raad je aan er dan eentje met ribbelzitting te kopen, want die zitten echt super !!!!
Over die ringen hoef je je geen zorgen te maken. Als die er niet aan zitten, wil de zadelmaker dat vast wel ff voor je doen.
en niet zo duur. Auky schreef:
Ik zag inderdaad in een zadeltopic al een Fries met holle rug met een Euroriding Luxor, lijkt me ook wel wat. Maarja, zit een dressuurzadel wel lekker als je uren op pad bent?
Maris89 schreef:Auky schreef:
Ik zag inderdaad in een zadeltopic al een Fries met holle rug met een Euroriding Luxor, lijkt me ook wel wat. Maarja, zit een dressuurzadel wel lekker als je uren op pad bent?
Ik vind het heerlijk zitten hoor, als we weer een keertje samen rijden mag je best even een rondje rijden op Sjors om te kijken hoe die zit. En 2ehands kan je ze iig wel onder de €900 kopen.

Auky schreef:Ah dat is luxe
Was al een beetje op marktplaats aan het neuzen..
, Misschien vrijdag, als het weer meezit