Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik heb togh ook een witte Hhaha.. Neje ik doe altijd gewoon met een spons een beetje rossen en dan Droog maken. Maar je heb er ook spray voor die spuit je erop en laat je inwerken en dan mer een borstel er over en dan is het ook weg
Werkt ook ideaal
daantjuhhh schreef:Spray dar spul asljeblieft niet onder het zadel of op de benen.
dat spul is best vettig en onder het zadel zal t zadel gaan glijden en in een stoffige bak blijft al het zand eraan plakken.
Je kunt ook baby talkpoeder kopen.
werkt ook super.
)verootjoo schreef:Betadine shampoo, of zilvershampooWerkt ook ideaal
Of op z'n hoofd
met mijn verzorgpony.
alleen voor iets belangrijks dan
Relien schreef:ja dat baby talk poeder wil ik ook wel is weten...
haha kar Daar heeft mijn pony ze ook altijdOf op z'n hoofd
Citaat:Het gaat voornamelijk om dit stuk :
RaQuKA schreef:verootjoo schreef:Betadine shampoo, of zilvershampooWerkt ook ideaal
En dan doe je gewoon de plek natmaken, en dan de shampoo erin 'wrijven' zeg maar, en dan weer goed uitspoelen en goed droog maken?
Maar gaat dat niet jeuken ofzo? Paard heeft namelijk 's nachts wel een deken op, en gaat het dan niet broeien ofzo?
. Anders krijgen ze idd jeuk. Biotex wil trouwens ook wel goed helpen. 
. Anders krijgen ze idd jeuk. Biotex wil trouwens ook wel goed helpen.
?
Blondtrulezz schreef:Baby talk poeder is super makkelijk! Bij mijn verzorgpaard doen we dit altijd op z'n benen..
Je maakt de plek een beetje nat, dan die poeder erop (let op je kleren). even in laten trekken, als het droog is, goed uitborstelen en je paardje is weer wit!
Vooral 's winters is dit beter, shampoo enzo kan 's zomers wel goed hoor, maar in de winter is het vaak toch te koud voor zoveel water, plus zeep is niet zo goed voor de natuurlijke vetlaag van huid en haar. Dan kunnen ze niet zo goed meer tegen regen en wind.
) Gebruik ook zwitsal shampoo voor zn staart dus hij ruikt helemaal naar baby's straks
daantjuhhh schreef:als baby poeder maar wit is.
Ik wreef het altijd droog in.
maar nat kan misschien ook.
Blondtrulezz schreef:Baby talk poeder is super makkelijk! Bij mijn verzorgpaard doen we dit altijd op z'n benen..
Je maakt de plek een beetje nat, dan die poeder erop (let op je kleren). even in laten trekken, als het droog is, goed uitborstelen en je paardje is weer wit!
Vooral 's winters is dit beter, shampoo enzo kan 's zomers wel goed hoor, maar in de winter is het vaak toch te koud voor zoveel water, plus zeep is niet zo goed voor de natuurlijke vetlaag van huid en haar. Dan kunnen ze niet zo goed meer tegen regen en wind.
RaQuKA schreef:daantjuhhh schreef:als baby poeder maar wit is.
Ik wreef het altijd droog in.
maar nat kan misschien ook.
wist niet dat er baby poeder bestond dat een andere kleur dan wit was
RaQuKA schreef:Als je het goed uitspoelt zodat er geen resten meer inzitten, gaat het goed. Anders krijgen ze idd jeuk. Biotex wil trouwens ook wel goed helpen.
Biotex Biotex, klinkt heel erg bekend maar kan er niet op komen wat voor spul het nou is.
Is dat niet gewoon een huishoudmiddel, of denk ik nou helemaal verkeerd?
Trouwens met die shampoo's en alles, doe je dan gewoon de shampoo in een emmer met warm water en dan op je paard? Of doe je de shampoo op bijv. een spons en dan in het water en dan op je paard?
. 
verootjoo schreef:Betadine shampoo, of zilvershampooWerkt ook ideaal