2 vraagjes over HH spullen......

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jaan81

2 vraagjes over HH spullen......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-06 18:37

Hai!
ff 2 vraagjes:
* Ik heb vanmiddag even geshopt en heb 2 dekjes van de zomerkleuren van HH gekocht voor mijn trekpaard. Ik wilde graag ook de 2 halsters erbij (rasperry/pink en dutch/navy), maar die hadden ze alleen nog in maat Cob. Die vond ik er al redelijk groot uitzien. Zou mijn trekpaard ook een Full daarvan aankunnen denken jullie? (een XL hoofdstel hoeft voor haar niet op het laatste gaatje, alleen bij de keelriem)
* Ik zag op de site van HH, dat ze ook hele leuke jackjes hebben ('Jacket "Orchid"'), alleen kan ik ze op Internet sowieso al nergens vinden! Weet iemand waar ik die kan vinden?

Ik lees het hopefully snel! Thanks alvast!

Groetjes

MarrieLeen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 18:46

Ik zou wel voor een full gaan hoor. Kan je 'm altijd nog kleiner maken.

mariska1989

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 18:47

Jaan81

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-06 18:49

Ik bedoelde eigenlijk of jullie denken dat een Full niet te klein zal zijn, aangezien ik anders altijd een XFull moet hebben.....

Tieneke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 18:51

Ik denk dat de Orchids pas midden maart of begin april besteld kunnen worden, maar dan nog. Bijna een maand geleden heb ik een hele set in raspberry besteld, de mevrouw van de winkel bestelde toen rechtstreeks met HH aan de telefoon en ze vertelden dat de Orchid er enkel nog te reserveren was in XXL in raspberry... Heb die dan toch maar gereserveerd Ookal zal die veel te groot zijn, toch wou ik hm. Ik heb geen idee of er dan nog nieuwe bijgemaakt gaan worden, ik zou er niet op tellen, maar vraag het na!

Anoniem

Re: 2 vraagjes over HH spullen......

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 18:53

het halster past misschien wel denk ik
ik heb voor mijn verzorgpaard (grote tinker) ook 1 maat full die is haar nog net iets te groot maar normaal heeft ze ook dik full

janinetjjj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 20:12

Full nemen als je zeker weet dat je nog kunt ruilen

Alytje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 20:18

Ik zou full nemen. Mijn paard (met enorm hoofd!) past zelfs maat cob van dat halster, en dan nog niet eens op het strakste gaatje! Op 1 of andere manier rekt dat halster ook heel erg uit Dus jou trekpaard past denk ik wel een full hoor

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 21:06

Zoals je ziet in de post hierboven; full past vast wel.

Mijn haflinger heeft een *euhm* groot hoofd. Normaal heeft hij full van halsters, het halster van HH (kleur dutch) had ik dus ook in maat full gekocht. Maar die was echt (veel) te groot, hij heeft nu een cob en die zit bijna op het strakste gaatje. Halster kopen??? Haha.

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 07:11

Die halsters (van de halstersets neem ik aan) vallen best groot. Anders gewoon even een oud halster meenemen naar de winkel en vergelijken. Ik heb de raspberry/rose en hij blijft echt nog héél mooi, helemaal super.
Zoals boven al staat, is inderdaad de zomercollectie uitverkocht wanneer het binnen komt... Ik had ook al gebeld. Dus goed opletten in de winkels.

Tieneke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 10:29

Idd, ik heb begin februari besteld en alles komt binnen in april

Jaan81

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-06 17:22

dus voor de kleren nog ff tot april wachten. Das mooi, dan ben ik jarig!
Ga ik morgen even 2 Full halsters (dutch/navy en een rapsberry/pink) bestellen! Nice!!!

daffodil

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 17:24

Ik heb dat raspberry halster in maat full en Alfons (ruim 1.80 hoog) verzuipt er zowat in...dus ja die moet passen!!!

astridastrid

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 18:12

Jaan81 schreef:
Ga ik morgen even 2 Full halsters (dutch/navy en een rapsberry/pink) bestellen! Nice!!!

Oh, als je ze moet bestellen bij HH... ze zijn alweer uitverkocht :'(... Ik wilde zelf ook nog een Raspberry/Rose (netjes, voor op wedstrijden), maar de winkel vertelde dat ze allemaal uitverkocht waren. Ik ben nu ook al in alle winkels aan het kijken of er toevallig nog ééntje ligt.

Laulitz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 18:33

Ik denk dat Full wel moet passen want er is geen grotere maat

BartEldorado

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 19:57

astridastrid schreef:
Jaan81 schreef:

Oh, als je ze moet bestellen bij HH... ze zijn alweer uitverkocht :'(... Ik wilde zelf ook nog een Raspberry/Rose (netjes, voor op wedstrijden), maar de winkel vertelde dat ze allemaal uitverkocht waren. Ik ben nu ook al in alle winkels aan het kijken of er toevallig nog ééntje ligt.

Het is wel lekker zo'n bedrijf waar altijd alles is uitverkocht is hee? Maar ja het zijn wel altijd leuke spullen wat ze hebben dus je moet er gauw bij zijn hee!

daffodil

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 20:19

Bij van Rijs in Zevenhuizen waren ze ook allemaal uitverkocht, omdat ik de hele partij opgekocht heb om als prijzen weg te geven met onze wedstrijd

Maar volgens mij zouden ze deze week allemaal weer binnenkomen hoor!

Overigens heb ik met de wedstrijd nog een mooie roze gewonnen......

Jaan81

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-06 08:57

Ik ben het gisteren bij 'mijn' ruitersportzaak gaan vragen, maar ze hadden ze niet meer. Alleen nog in cob. Hij heeft gebeld, maar ze zijn nu ook niet leverbaar. Nu even afwachten tot 16 maart. Dan was er misschien nog een mogelijkheid.........*snik*