dilemma

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

meikemarieke

dilemma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-06 15:59

ik heb een dilemma,
ik ben van plan volgend jaar management en paardenhouderij in dronten te gaan doen, je moet dan wel een ruiter en koetsiers bewijs hebben, die kun je daar in het 1e jaar halen, weet iemand wat dat daar dan kost? betaald de school dat?
Als het net zo duur is als anders, is het dan voor mij misschien slim om het nu al te halen? Ik heb nu namelijk meer tijd.
Ik heb gezien dat je het ruiterbewijs bij stal 't reelaer in 1 weekend kunt halen. Moet dit met je eigen paard? dit lijkt met wel het fijnst, want die ken je tenminste goed. Maar het volgende weekend is daar 1/2 april, maar mijn pony is eind mei uitgerekend, kan ik dan nog wel zo'n weekend doen met haar? zou ze dat aankunnen? Of is dit gewoon absoluut niet verstandig?

cissy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 16:46

waarom open je eerst een topic over het ruiterbewijs en dan deze? kun je je vraag daar niet in kwijt dan? Waarom bel je dronten niet en vraag je daar even na wat je wilt weten.

Of gaat het hier alleen maar om of je met je hoog zwangere paardje het ruiterbewijs weekend kunt gaan doen? wat denk je zelf, zou je paard een heel weekend met dr dikke buik kunnen rondhobbelen, zou ze dat fijn vinden? denk het niet....

meikemarieke

Re: dilemma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-06 17:44

nou sorry hoor, dat ik zulke domme vragen stel

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 19:47

Ik denk persoonlijk dat het voor je merrie misschien iets te veel van het goede is als ze hoogdrachtig een weekend aan het werk moet zodat jij je ruiterbewijs kunt halen.

meikemarieke

Re: dilemma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-06 19:50

tjah, hoogdrachtig..... ze moet dan nog wel 2 maanden.
Maar goed, ik weet het dus niet, ik heb nooit eerder drachtige merries gereden, ik weet ook niet wanneer ze meer moeite krijgen met werk enzo. Daarom vraag ik het hier