Maar ik twijfel er heel erg aan of iemand een beginnende ruiter zou willen... Even m'n situatie uitleggen:
Ik rijd nog maar een paar maandjes omdat ik er nooit eerder de kans toe gekregen heb. (Beheers dus net de 3 basisgangen) Ben er wel al langer mee bezig... M'n nonkel heeft paarden en m'n pa heeft er vroeger gehad dus op familiefeesten wordt daar wel veel over gesproken (waarschijnlijk ben ik daar besmet geraakt met de paardenmicrobe
)Spijtig genoeg woont die te ver weg om daar veel te vertoeven. Elke keer als ik de kans krijg/kreeg liep ik daar tussen de paarden.
Heb veel boeken gelezen en heb alle uithoeken van het internet gezien
maar spijtig genoeg ontbreekt de praktijk, en zo leer je natuurlijk het meeste!Als jullie nu op zoek zijn naar iemand die af en toe eens een handje wil komen bijsteken bij je paarden... Waar kijken jullie dan naar?
Letten jullie alleen op de rijervaring? Is dit trouwens heel belangrijk voor
jullie?
Hoeveel dagen in de week moet ze bereid zijn te komen?
Wat is voor jullie de minimumleeftijd? En letten jullie ook op grootte en gewicht?
Is het een pluspunt als één van de ouders ook paarden heeft gehad en die ook raad kan geven? Of maakt dit niks uit?
Zijn er nog criteria waar een bijrijdster moet aan voldoen voor jullie?
Hoop dat ik hierna weet of het wel enige zin heeft om nu al te beginnen rondvragen!
Wauw... Is een hele lap tekst geworden!
), en ik ben degene die de spullen een beetje bruikbaar houd, maar dat komt doordat de eigenaresse overal een zooitje van maakt