Eurostar rijbroeken wassen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Roxy20

Eurostar rijbroeken wassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-06 10:34

Hallo Allemaal.

Ik heb laatst 2 eurostar rijbroeken gekocht. De een zit echt perfect en de andere heb ik het idee, dat hij na het rijden toch iets te groot is. Niet veel echt heel weinig. Wie weet of de broek nog kan krimpen in de was? kan hem nu denk ik niet meer ruilen, heb hem al gedragen...

xxx

Marijkeeee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 10:42

Hij krimt wel wat door het wassen, maar rekt ook weer wanneer je de broek hebt gedragen, maar alsje echt wilt dat ie krimt moet je de broek elke keer na het rijden wassen, dan blijft is wat kleiner.

Rachelle302

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 10:44

Marijkeeee schreef:
Hij krimt wel wat door het wassen, maar rekt ook weer wanneer je de broek hebt gedragen, maar alsje echt wilt dat ie krimt moet je de broek elke keer na het rijden wassen, dan blijft is wat kleiner.

mee eens.. ik heb er 1 met kunstleer zitvlak.. krijg m niet over me kont als k m aantrek en hij komt uit de was.. maar als ik m dan eenmaal aanheb en stukje loop zity ie primaQ

Roxy20

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-06 10:45

Oke ik ga het wel proberen hoe hij zit na het wassen. Want een maat kleiner in de winkel kreeg ik dus niet echt dicht. Vandaar dus een maat groter en hij zat echt strak in de winkel, maar nu niet meer zo na het rijden...

Phrono

Re: Eurostar rijbroeken wassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 12:42

Bij mij zit ie na het rijden idd ook wat losser. Als ie gewassen is zit ie weer mooi strak. Ik heb dat ook met andere merken eigenlijk. Die van mij is trouwens wel een aantal centimeters in de lengte gekrompen. Kwam mij wel goed uit, hij was eigenlijk wat te lang en nu past ie precies.

_SC_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 12:48

Ja na het rijden / lopen zit mijn Eurostar ook een stuk losser. Even wassen en hij zit weer als gegoten! Super lekkere broeken!

Natasja_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 13:32

Bij mij krimpen ze niet..

XUlyssesX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 13:49

ik heb niet het idee dat mijn broeken krimpen.

ze rekken wel weer uit als je ze aantrekt

Sizz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 13:56

Krimpen doen ze niet.
Dan moet je ze heel warm wassen.

Mijn rijbroeken zitten altijd wat strakker als ze in de was zijn geweest, maar na een keer aantrekken merk je daar niks meer van.

Je kunt ze heet wassen, al weet je niet of dat goed gaat.

Hilli

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 13:58

Of een broek krimpt hangt van de stof af. M'n eurostar die ik als laatste heb gekocht, is niet gekrompen. De broek die ik daarvoor had gekocht, is van katoen met kunslederen zitvlak en die is wel gekrompen, al moet ik zeggen met name in de lengte.

Roxy20

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-06 14:34

Heel erg bedankt voor deze antwoorden, denk dat ik er wel wat aan heb. Maar hoe vinden jullie dat een perfecte rijbroek moet zitten: Strak of mag het ook iets losser?

Yell

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 14:39

straks genoeg, dat je geen plooien krijgt onder je benen.

Sizz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 14:41

Roxy20 schreef:
Heel erg bedankt voor deze antwoorden, denk dat ik er wel wat aan heb. Maar hoe vinden jullie dat een perfecte rijbroek moet zitten: Strak of mag het ook iets losser?

Niet te strak en niet te los.

Echt helemaal strak zit niet fijn. Dan kun je geen kant meer uit voor je gevoel. Het liefst om mijn benen wat strakker en daarboven losser.

Melia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 16:16

ik heb ook een eurostar broek maar bij mij krimpt hij niet en hij word zelfs op 60 graden gewassen.. hoewel ze in de winkel wel aanraden om hem binnenste buiten te wassen ivm dat hij gaat pluizen (waar ik dus al last van had ) en de rits en de knoop en het klittenband moet dichtzitten bij mij word de broek eerder nog wijder dan dat hij krimpt

mariska1989

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 18:33

Mijn rijbroek zit met lopen een klein beetje wijd.

Maar met rijden zit hij gewoon mooi strak

Inderdaad, hij word sneller wijd dan kleiner

Kyona

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 19:10

Niet te wijd, niet te strak dan zit hij het lekkerste. Te strak is trouwens geen aanrader; daar kan je bijv. weer buikpijn van krijgen. Iets losser zonder plooien is dan nog beter.Rijbroek is net als met een spijkerbroek; die wordt ook wat ruimer als je m een paar keer aan hebt. Na het wassen zit hij weer goed.