HoiHOi ik weet niet of het hier goed staat ,maar ik vroeg me af hoe duur keuren ong was. en dan klinisch en rontgenologisch keuren Alvast bedankt Groetjes Deanne
Wij hebben laatst een paard klinisch en rontgenologisch laten keuren en bij elkaar was het rond de 5/600 euro geloof ik. Er werden iets van 18 foto's gemaakt.
ik was in bodegraven 400 euro kwijt voor de hele mik mak en jah dat is geld maar als je bekijkt hoeveel elende je jezelf kan besparen er kunnen zoveel dingen zijn die je niet aan de buitekant kan zien
koop je nou een paard van boven de 3000 euro vind ik toch wel dat je hem moet laten keuren
die van mij is ook een duure maar hij is helemaal 100% goed gekeurd en gelijk verzekert
Ik heb de mijne klinisch laten keuren. Normaal was dat 75 Euro maar omdat ik mijn veearts naar Verweggistan liet komen was het 120 vanwege de extra reiskosten. Voor foto's zit je rond de 450-600 Euro. Ik raad altijd aan dat te doen vanaf ongeveer 4000 Euro aankoopsprijs. Voor de verzekering is vanaf 4500 Euro verplicht las ik op Bokt.