equestor trail zadel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Shetfan

equestor trail zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-06 12:29

Wie heeft er ervaring met dit zadel?
Ik kwam het tegen tijdens mijn zoektocht naar een fijn zadel voor mijn tinker. Hij heeft een verstelbare boom en dat sprak me aan omdat mijn paard opnieuw bespiering moet ontwikkelen.
Dan vraag ik me dus weer af of een verstelbare boom alleen genoeg is om het zadel tijdens een veranderende bouw aan te passen.
Ook zie ik dat het zadel soms te koop wordt aangeboden omdat het niet geschikt is voor een paard met een korte rug (wat de mijne volgensmij wel heeft), maar hoeveel invloed heeft de inchmaat hierop?

Shetfan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-06 19:40

Niemand? 'K ben echt heel benieuwd!

toverpaardje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 15:17

Jammer, inderdaad, want ik ben ook erg benieuwd, vind het ook erg mooie zadels om te zien..zien eruit alsof ze goddelijk zitten.

Elguccia

Re: equestor trail zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 15:29

Ik heb een Equestor zadel, niet het Trail model maar de Isi. De verstelbare boom die je noemt is volgens mij niet meer beschikbaar op de nieuwe modellen, in ieder geval niet op mijn model. Zelf vind ik het een superfijn zadel, het zit echt heerlijk. Moeilijk te voorspellen of het zadel past op de korte rug van je paard, maar je kunt best contact opnemen met Inge van Equestor, die is heel behulpzaam. Pb me maar als je nog dingen wilt weten.

Shetfan

Re: equestor trail zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-06 17:11

Ik heb gebeld met iemand die een 2dehands zadel verkoopt, maar ze heeft me heel eerlijk verteld dat het zadel toch echt te lang zou zijn voor mijn tinker. Een 17inch zou misschien kunnen, maarja, zie die maar eens 2dehands te vinden.....
'K ga nu even wat dingen over 't podiumzadel uitzoeken.