merken van paardrijspullen, kleding enc...

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

AlexandraM

merken van paardrijspullen, kleding enc...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-06 00:32

hoi hoi ik ben niet opzoek naar spullen ofzo!

ik vroeg me alleen af wat voor een merken er allemaal bestaan (die goed zijn) en liefst van verschillende prijsklasses enzo..
als je de site van het merk weet is dit uiteraard mooi mee genomen...

zal eerlijk zijn hoef zelf nooit iets te kopen buiten rijlaarzen, zweepje en cap. al snuffel ik zeker rond maarja geen eigen paardje helaas he ..

maar ben wel heel nieuwsgierig naar alle goede duren en goedkopere merken van goede kwaliteit van bandage's en peesbeschermert tot hoofdstellen zadelt, rijbroeken zweepjes poetsspullen dekens, rijkelding...gewoon alles zoals jullie vast wel door hebben nu!!!...

zoon soort spullen van minder goede paar toch nog goede kwaliteit maar die goedkoop zijn mag je uiteraard ook opschrijven maar zeg het er dan wel ff bij (dit vind ik leuk om te weten omdat ik in mn achterhoofd aan het spelen ben met het idee een eigen bedrijfje te starten nu of over een aantal jaartjes)

dolphin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 04:11

kijk eens op www.divoza.nl staan allerlei merken van spullen, duurdere en goedkopere...

Curly85

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 09:00

Het is allemaal een kwestie van smaak als ik mezelf neem:

Rijbroeken altijd Pikeur, die gaan bij mij zelfs bovn Anky, prima pasvorm en blijven lang heel mooi, kosten wel een hele berg geld

Mijn vestjes en bodywarmers zijn van Global, het huismerk van horselover. Ook prima en fijn materiaal

Spoortjes enz, neem ik ook nooit van een bepaald merk gewoon de goedkoopste.

Dan mijn paardenbeest:

Dekjes pas ik zowel de HH puffer pads als neppe pads en die bevallen super. De anky is te klein en schuift. Duur weer een goedkopere keuze.

Ian heeft een duur zadel omdat daarop ik niet wil besparen. Het is een County Competitor

Ik heb vooral Kieffer hoofdstellen. Ooit een Global gehad maar die beviel absoluut niet en was ook zo stuk.

Dekens kun je het ook zo gek maken: van anky tot global. Ik kies meestal voor een iets goedkopere want dan kan ik na 2 seizoenen een nieuwe uitzoeken

Halsters bandages enz. Zijn gewoon de degelijke. Dit zijn merken als Global, Kalvakade en HH

Ik denk dat je echt moet kijken op welke vlakken mensen duur willen gaan: dit zijn vooral de duurzame dingen zoals dekens, rijbroeken enz.

Katja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 13:29

Je kunt op internet allerlei sites vinden waar paardenspullen verkocht worden. Misschien dat je iets duidelijker kunt uitleggen wat je precies wilt weten en waarom.

Maaiikii

Re: merken van paardrijspullen, kleding enc...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 15:13

Dekens van anky en global. Rijbroeken van Kentucky. Wedstrijdjasjes van Pikeur. Peesbeschermers van eskradon. Dekjes van verschillende merken zijn wel goed, HH, BR,Eskadron etc. Zadels van Prestige. Caps van HH.
Maarja er is genoeg keus tussen verschillende merken.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 15:20

Vonnie84 heeft al een aardig lijstje voor je
Ik heb zelf veel van de Groene Os, Harry'se Horse en Pagony, merken waar ik erg tevreden over ben!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 16:02

zo vonnie84, verveelde je je

ik vind anky, euroriding, HH, pikeur, stubben, eurostar, aigle en BR errg goed merken

AlexandraM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-06 17:52

dankjewel allemaal...ik heb het nodig omdat ik me gewoon eens wil gaan verdiepen in de soorten merken kwaliteiten en prijzen van paardenspullen...en rond paardenspullen...waarom? nou heel simpel ik ben in mijn achterhooft aant spelen met het idee een eigen zaakje nu of ooit op te starten.

Vonnie84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 18:46

0ojannekeo0 schreef:
zo vonnie84, verveelde je je

Valt et op

AlexandraM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-06 20:06

haha nouja ben dr wel heel dankbaar voor (gelukkig dat je je verveelde) om al jou site's in 1 x te bekijken ben ik echt wel ff bezig ..ben al bezig!

mariska1989

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 20:29

Bedankt he!

Dit is erg handig

Ik vind Br, Anky, Cavallo, Stapp horse, Harry's Horse wel mooie kwaliteit