Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

! Als je niet echt iets presteerd met je paard, of talentvol of iets dergelijks bent, zullen ze je niet zo makkelijk sponsoren... Wie wil er nou niet iemand hebben die alles voor je betaald!

. Het moet voor de sponsor wel interessant zijn. Dat kan betekenen dat je les geeft aan wat jonge talenten, of op grote wedstrijden rijd, als indoor brabant, of je gevráágt word voor evenementen of clinics, enz enz. Helaas, goed je best doen en hopen dat je een keer gespot word!
) werd ik gesponsord door de stal waar ik voor reed maar ze betaalden (helaas) niet alles voor mij. Behalve wedstrijd chabrak, jas + deken. Wedstrijden etc kon ik zelf betalen.

Ik had mn eerste B proefje al een sponsor omdat *Tsja, ik weet zelf eigenlijk ook niet waarom..
* maargoed, diegene had ook een paard enz. dus die kende ik al.
Het is echt niet dat ze alles voor me betalen of whatever. Ik heb er alleen een vest+deken van en daar mag ik dan mee rondwaggelen. 
plus allemaal kortingen op die zaak..

Margreet schreef:Word jij niet gesponsord door "papa & mama BV" dan?
Margreet schreef:Ik bedoelde te zeggen dat je waarschijnlijk al genoeg krijgt van je ouders

Lynnlovesyou schreef:goed rapport helpt altijd
Neen , ehum probeer mss eens in wat kleine bedrijfjes ? of een nieuw bedrijfje ?
gr lynn

Nou lijkt het net of ik gesponserd wordt door die ruitersportzaak haha!!!