Hoe aan een sponsor komen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Drunksheep

Hoe aan een sponsor komen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-06 21:26

Ik wil graag een sponsor hebben en ik vraag ook heel veel aan bedrijven, maar altijd is het antwoord; 'Nee.'
Iemand een idee?

Destinietje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 21:31

Goed worden ! Als je niet echt iets presteerd met je paard, of talentvol of iets dergelijks bent, zullen ze je niet zo makkelijk sponsoren... Wie wil er nou niet iemand hebben die alles voor je betaald!

Drunksheep

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-06 21:32

Ik rijd nu L2 met een pony van me en die pony wil ik ook gaan starten met springen.
Mijn andere pony is nu B (loopt ook punten van de 170 &zo) en die heeft gangen waar je U tegen zegt!

Sjoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 21:41

Dat is voor de meeste echt niet genoeg, kom jij in de pers (P&S ofzo.) of ben je bekent..dan tja...

Destinietje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 23:18

Haha, ik ben met mijn paard L1, rij ook regelmatig 175 en hoger, maar ik gok zo dat ik geen sponsor kan krijgen hoor . Het moet voor de sponsor wel interessant zijn. Dat kan betekenen dat je les geeft aan wat jonge talenten, of op grote wedstrijden rijd, als indoor brabant, of je gevráágt word voor evenementen of clinics, enz enz. Helaas, goed je best doen en hopen dat je een keer gespot word!

Renske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 00:57

B t/m M2 en dna iedere keer bovenaan rijden is ook niet genoeg voro een sponsor

de meeste m,ensen met reclame op hun dekje/trailer etc hebben die reclame omdat dat bedrijf van hun familie/vrienden/kennissen is

een echte sponsor vind je pas als je echt in de top meedoet, in de P&S staat en op grote wedstrijden rijd zoals indoor brabant etc wat destinietje al zei

maar gewoon op de regionale wedstrijdjes en soms een keer een kringfinale meedoen&winnen is echt niet genoeg om een sponsor te vinden

Sjonniej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 08:57

Pas als je echt in de top komt gaan sponsors zich melden, dan heeft het nut en komt hun naam in beeld.

Ik heb zelf kleding gesponsord gekregen, van vrienden van mijn ouders. Ik zie het nog niet voor me dat bedrijven naar me toe komen: mogen we je asjublieft sponsoren.

RUBYWHITE

Re: Hoe aan een sponsor komen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 10:18

Ik rij geen eens wedstrijden en wordt ook gesponsord

Zorg dat je goede connecties hebt, en dat je jezelf in de picture rijd. Toen ik nog wel fanatiek reed vroeger (oei klinkt als errug lang geleden ) werd ik gesponsord door de stal waar ik voor reed maar ze betaalden (helaas) niet alles voor mij. Behalve wedstrijd chabrak, jas + deken. Wedstrijden etc kon ik zelf betalen.

Tegenwoordig wordt ik gesponsord door een Adviesburo, Hengstenhouderij, ICT bedrijf en ons eigen bedrijf. Maar dat is meer omdat ik ook veel wedstrijden, evenementen, hengstenshows etc afga en veel mensen ken. Zelf sponsort mijn stal ook wedstrijdruiters. De enige voorwaarden waar zij aan hoeven te voldoen is dat het paard bont is waarmee ze starten en dat maakt niet uit of het B of Z is, dressuur of springen. Mijn sponsors sponsoren bijv. met dekens, chabrakjes, jassen, autoreclame etc.

Informeer eens bij je ouders of de baas van hun je bijv. niet wil sponsoren met een chabrakje met hun bedrijfs logo.

Lowara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 10:32

je paard een naam geven die met een bedrijf te maken heeft
ik heb zelf een bedrijf geschreven of die intresse hebben om mij te sponsoren, want het paard in kwestie heeft dezelfde naam als dat bedrijf
Verder.. alleen als je echt veel in de publiciteit komt of onwijs veel prijzen wint maak je kans op een sponsor. dan weten ze dat hun reclame overal wordt gezien.

OemmiejO

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 11:00

Veel mensen hebben van hun ouders werk een sponsor.
Meestal komen de sponsors zich idd pas melden als je Z of hoger rijdt. Ik had mn eerste B proefje al een sponsor omdat *Tsja, ik weet zelf eigenlijk ook niet waarom.. * maargoed, diegene had ook een paard enz. dus die kende ik al. Het is echt niet dat ze alles voor me betalen of whatever. Ik heb er alleen een vest+deken van en daar mag ik dan mee rondwaggelen.

Je kunt het mss aan een paardenwinkel vragen. Had een vriendin van me ook gedaan. die rijdt nu altijd met de naam vd. paardenwinkel erop en krijgt echt superveel. plus allemaal kortingen op die zaak..

Margreet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 11:22

Word jij niet gesponsord door "papa & mama BV" dan?

Drunksheep

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-06 09:51

Bedankt voor de reacties allemaal

Margreet schreef:
Word jij niet gesponsord door "papa & mama BV" dan?

Papa werkt bij Hans Anders en die man wil waarschijnlijk niet sponsoren.

Margreet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 09:52

Ik bedoelde te zeggen dat je waarschijnlijk al genoeg krijgt van je ouders

Drunksheep

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-06 10:10

Margreet schreef:
Ik bedoelde te zeggen dat je waarschijnlijk al genoeg krijgt van je ouders

Ja, dat klopt, maar soms heb ik nieuwe dingen nodig en die krijg ik dan niet

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 10:38

Wat is er mis met werken voor je geld?

Margreet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 10:40

Ze is 11

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 10:41

Word bevriend met mensen die een bedrijf hebben

Lynnlovesyou

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 10:46

goed rapport helpt altijd

Neen , ehum probeer mss eens in wat kleine bedrijfjes ? of een nieuw bedrijfje ?

gr lynn

Amina_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 12:34

Lynnlovesyou schreef:
goed rapport helpt altijd

Neen , ehum probeer mss eens in wat kleine bedrijfjes ? of een nieuw bedrijfje ?

gr lynn

Die kleine bedrijfjes of nieuwe zullen waarschijnlijk ook niet willen sponsoren , die willen hun geld wel in iets anders steken .. (denk ik he)

mirjamvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 12:41

mijn baas vind het wel grappig dus heb ik ook een deken etc van maar echt niet dat hij nieuwe spullen voor mij betaald en mn wedstrijden betaal ik ook zelf.

Ik denk dat je Pappa en Mamma bv maar heel dankbaar mag zijn dat je een pony hebt! daar kan geen sponsor tegen op

loesje688

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 20:27

Ik heb bij een dressuurcompetitie wel eens een gesponserd dekje gehad Nou lijkt het net of ik gesponserd wordt door die ruitersportzaak haha!!!