Ik sta sinds een paar weken op een andere stal. Sinds ze er staat is ze euhm veel "stouter" in mijn ogen geworden. Ze bokt, piept, springt constant in het rond.
Ze schiet vanalles opzij, als ze iets zit wat ze ervoor niet heeft gezien schiet ze ervan door en bokt ze zoals een zot!
Vandaag ook aan de longe. Ik was aan het longeren met een pessoa. Ze was erg braaf bij het instappen, maar wanneer ze begon te draven, verschoot ze van iets, begon ze in het rond te springen, te bokken. ZO hard dat de pessoa achteraan, vanachter haar kont is gekomen, boven op de rug, en dan naast haar. Ze is er dan ook ingelopen en ze kwam vast te zitten.
Ze verschoot zelfs van een borstel die op de grond viel, door zo'n stom incident begon ze te piepen, te bokken, enz.
Ze is erg gek de laatste tijd! Zou dat zijn omdat ze haar gewoon super in haar vel voelt nu (en op de vorige manege niet) en nu pas terug begint te leven. Of is dat omdat ze gewoon van alles bang is

Ik hoop dat ze zich gewoon goed in haar vel voelt. Maar als ik dat zo zie denk ik: ow
moet ik daarop? 
Weten jullie waaraan het zou kunnen liggen?