Maar welke thermolaarzen zijn het beste ? Ze moeten absoluut waterdicht en WARM zijn. En niet te breed, moet nog wel in mn beugels passen bij het paardrijden
Groetjes karin
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Die eenvoudige van Harry's Horse (vergelijkbaar met Mondoni van Divoza). De schacht is lekker warm, maar voor je voeten is het nog veels te koud, ik draag twee paar sokken, en dan kan ik net zo goed mijn schoenen en chaps aandoen... Ook vind ik deze laarzen te lomp, bij een bokkend paard, en ik dus mijn benen optrek, schieten ze door de beugels, op zich geen probleem. Maar door het lipje van de harde schoen zeg maar, haakt de laars zich achter de beugels vast, en dan krijg je ze niet zo eenvoudig meer los. 
BBreedveld schreef:Welke de beste zijn, weet ik niet, maar ik heb Mountain Horse Rimfrost Riders en daar ben ik best tevreden over.
Ze zijn warm, de voet is waterdicht en ze zitten goed/lekker. Je trekt ze supermakkelijk aan en uit en ik heb er nog geen koude voeten in gehaad.
Veeeeeel beter dan die vreselijke thermolaarzen met zo'n syntetisch bonte binnenkant waarvan het zooltje al na twee keer dragen eruit ligt en de voering van versleten is.
Minpuntje van de MH is wel dat dat lusje niet echt stevig vastgenaaid zit. Ik heb ze in december gekocht en nu al een opnieuw vast moeten laten zetten (a 2 euro gelukkig, dat scheelt weer)
Kalusha schreef:ik heb thermolaarzen van BR, en ik ben er erg tevreden over, geen koude voeten met maar 1 paar sokken! ook geen last van wintervoeten!
) maar ben er ook tevreden over!
heb ze nog niet zo heel lang (sinds de kerstvakantie
) maar ze bevallen wel goed! Ik heb nog geen last van koude/natte voeten gehad
) Die zitten super, hebben een goede stevige 'schoen' en zijn super warm. Ik heb ze ook wel eens met mijn werk aangehad (in de winter toen ik er nog geen stallen mee had gedaan)