ik eens een conflict met bierum gehad, dat ging over het feit dat ik slecht voor mijn pony zou zijn omdat ik haar reed terwijl ze ooit een peesblessure gehad zou hebben, blessure al lang over, heeft nu preventief nog speciaal beslag....ze waren het er niet mee eens...mijn pony moest maar geheel uitgesloten worden van de sport...maw ik mocht van hun geen wedstrijden rijden. dr kon niet gediscusseerd worden over wat voor `n wedstrijden...ik ben er namelijk van overtuigd dat als je een dressuurproef rijdt dat toch op het minimale niveau is als wat je thuis rijdt...? springen kon ik me goed voorstellen....maar er werd heel onredelijk gedaan....heb mijn dierenarts een verklaring op laten stellen, hierin stond dat hij van mening was dat mijn pony volledig hersteld was van de blessure en hij er geen probleem in zag als het dier weer gewoon wedstrijden zou lopen. toen konden ze niets meer en werd de polis netjes aangepast.
ik ben daar nog wel verzekerd, maar zodra ze ook maar iets moeilijk doen zorg ik voor ondersteuning van de dierenarts...