Hoe hebben jullie dat gedaan?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Noon

Hoe hebben jullie dat gedaan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-06 19:26

Hooi mensen,

ik ben gevraagd om voor een paardenhandelaar te gaan rijden. daar hoef ik dus alleen maar paarden en pony's te rijden en te longeren. nou, moet ik alles nog bespreken..maar hoe hebben jullie dat gedaan met de verzekering, zwart/wit, loonkosten e.d.

die man vroeg mij namelijk hoe ik het wilde hebben, uurloon, dagloon, hoeveel dagen in de week, met de verzekering? maar ik heb nooit eerder alles op papier gehad qua paardenwerk en met mijn andere werk ging dat allemaal automatisch, majaa het paardenwereldje is weer een vak apart he

maa rik moet daar dus ff overna gaan denken en vroeg mij dus af hoe julie het deden?

thx

mariska1989

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 19:28

HEb je al je ruiterbewijs? Dat scheelt een hoop in verzekering

Ik denk dat je wel WA verzekerd bent, dus voor de rest zit daar toch niets meer bij? neem desnoods even contact op met je verzekeraar.

Ik zou het wit doen. Gewoon vastgestelde uurloon. Je bent namelijk de ene dag langer bezig als de andere.

PingWing

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 19:29

Ik heb in belgie gewerkt op een springstal. Ik kreeg per week zwart uitbetaald en had zelf een verzekering afgesloten waarvan de premie door mijn baas betaald werd.

Je moet gewoon even kijken wat je zelf het best uitkomt Veel succes met je nieuwe baan!

Noon

Re: Hoe hebben jullie dat gedaan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-06 19:31

bedankt voor o.a de reacties!

oh ja, heb idd mn ruiterbewijs...daarmee ben ik WA verzekerd?
ik weet dat niet eens meer haha!