mememe schreef:het is nog neit eens een paar centimeter een heel klein stukje maar daar heeft vroeger een grreppetlje gezeten maar van de hoefslag heb ik heel wat zand gehaald en in de hoeken neergelegd en nu is de hoefslag heel goed behalve de sompige stukken want dat is nog nat en neit blubber niet want in het midden zakt ze ook weg het is allemaal veel te diep denk ik denk dat er teveel zand ligt want in de zomer is de bak zo erg dat ej niet eens meer een hand voor ogen ziet:s hoop dat het probleem iets duidelijker is
Ten eerste leestekens plaatsen zou de boel wat makkelijker te lezen maken, want ik snap er echt helemaal niks van. Die quote is 1 lange onleesbare zin zo.
In je eerste berichtje schreef je dat de bak droog maar zwaar is. Daarna heb je het erover dat de bak op sommige plekken nat is. Waar zit nu het probleem? Zwaar door de droogte of zwaar door de blub?
Wat is er nog niet eens een paar centimeter? Ik ga er vanuit dat je het hierover de diepte hebt? Een paar centimeter diep moet toch niet uitmaken voor je paard hoor, is alleen maar goed voor spieren te kweken. Een te harde of te zware bak is natuurlijk weer niet goed.