Iemand ervaring met Harry's Horse beenbeschermers?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

haffiesbedum

Iemand ervaring met Harry's Horse beenbeschermers?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-06 11:52

Ik heb beenbeschermers gekocht voor Dominic (hafje) zijn achterbenen, maar kan niet helemaal wijs worden uit het gebruik.
Het gaat om deze beschermers:
http://www.harryshorse.nl/fotos/produkten/3321175.gif

Op de foto staan de beschermers voor de voorbenen, die voor de achterbenen zijn iets anders. Het logo zit aan de zijkant en het klittenband aan de andere zijkant.
Als je ze omdoet op de meest logische manier, mat het klittenband aan de buitenkant, zit dus het logo aan de binnenkant, en blijven ze niet heel super zitten (je kunt ze niet echt makkelijk stevig vastmaken), en andersom, dus met het logo buiten, zit het klittenband aan de binnenkant, dus dat ik ook niet erg logisch.
Ik heb dinsdagavond samen met mijn instructrice alles geprobeerd, maar we zijn er nog niet uit.

Heeft iemand deze beschermers, en kan mij vertellen hoe het werkt? Evt met foto's van hoe ze om moeten, die kan ik op internet nl niet vinden.

Anoniem

Re: Iemand ervaring met Harry's Horse beenbeschermers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 11:56

Normaal gesproken zit bij beschermers het klittenband naar buiten en wijzen de uiteinden naar achteren.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 13:50

Afbeelding

Zoals je 'm op de foto ziet zou het logo aan de voorkant komen te zitten als je het klitteband netjes aan de zijkant, naar achteren wijzend hebt zitten.

Ik zal eens kijken, wij hebben ze op stal volgens mij ook...

Ik heb ze ook wel eens omgedaan, maar eigenlijk niet opgelet hoe het logo zat.
Gewoon klittebandagen aan de buitenkant naar achteren wijzend vastmaken en dan moeten ze goed zitten volgens mij...

_Dunja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 13:53

haffiesbedum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-06 16:00

@ Nouvel: de beschermers op de foto zijn de voorbenen, ik heb ze voor achter, en dan zit het logo aan de zijkant.

@Vlasta: dank voor de tip, maar dit gaat over peesbeschermers, de air peesjes van HH

Luuxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 10:51

Ik heb ze ook (voor voor en achter). Het logo zit inderdaad een beetje aan de binnenkant. Heb wel gewoon het klitten band aan de zijkant (met de flap naar achteren). Als je beschermer opendoet dan zie je twee riggeltjes en die moeten aan de achterkant (daar zit de pees tussen om het zo maar te zeggen). Als ik er aan denk zal ik een foto maken en zet ik die op de site.

Succes

haffiesbedum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-06 12:13

ok dank je!

mirgino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 13:08

ik heb ze van PC en daar zit het logo ook aan de binnenkant.

ik dacht eerst dat ik ze verkeerd om had, maar gelukkig staat het erin voor welk been ze zijn.

maar mooi is anders,ik vindt het logo aan de zijnkant buitenkant mooier dan aan de binnenkant.
maar ja wie ben ik??

Shyla25

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 13:11

Ik heb ze ook en het logo slijt er toch vrij snel af
Gewoon klittenband aan de buitenkant van het been en met de uiteinden naar achteren wijzend.