Equito Sportline?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Intervarno

Equito Sportline?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-06 21:37

Hee,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuw dressuurzadel voor mijn nrps-pony. Nou ziel de zoektocht nogal tegen, omdat je dan al gauw boven de duizend euro zit, en mijn ouders waren niet van plan om er zo veel aan uit te geven

Nou kwam ik laatst deze site tegen: www.equito-sportline.de . Deze zadels worden in Duitsland voor jouw paard gemaakt en de prijzen zijn erg aantrekkelijk. Ook de mogelijkheid tot het zelf bepalen van de kleur is erg fijn, aangezien ik nogal een bruin-freak ben.

Nou wilde ik vragen: Wat denken jullie ervan? Kan ik het risico nemen? Heeft iemand hier misschien ervaring met deze zadels?

Alvast bedankt

P.S. Als iemand nog een andere suggestie heeft voor een zadel, kom maar op!

Intervarno

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-06 12:08

Is er serieus NIEMAND die er ervaring mee heeft of nog tips heeft voor andere zadels???

laida

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 12:27

je hebt ook zadels van JC en van rossner(divoza), deze zijn ook niet al te duur en je hebt toch vrij goede kwaliteit.
de zadels die je hierboven noemt ken ik niet.

Intervarno

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-06 21:23

Klopt aan een JC o.i.d zat ik ook al te denken. Divoza is helaas nogal ver... Ik was trouwens al bang dat niemand equito zou kennen Maarja, niets aan te doen