Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Bombarie schreef:hoezo mag het óp je zadel dan weer niet? dat wist ik helemaal niet, heb ik net zo'n zadelbontje van 60 euro gekocht
Ik heb zelf een te ruim zadel (18") en gebruik mijn bontje om hem wat krapper te maken, maar met de wedstrijden moet ik hem er idd afhalen. 
patos schreef:Bombarie schreef:hoezo mag het óp je zadel dan weer niet? dat wist ik helemaal niet, heb ik net zo'n zadelbontje van 60 euro gekocht
Stom hé, zo'n afknellend ding onder het zadel vinden ze prima, maar een beetje comfort voor de ruiter mag nietIk heb zelf een te ruim zadel (18") en gebruik mijn bontje om hem wat krapper te maken, maar met de wedstrijden moet ik hem er idd afhalen.
RUBYWHITE schreef:waarom heb je destijds dan een 18inch gekocht als die te ruim is?
patos schreef:Bombarie schreef:hoezo mag het óp je zadel dan weer niet? dat wist ik helemaal niet, heb ik net zo'n zadelbontje van 60 euro gekocht
Stom hé, zo'n afknellend ding onder het zadel vinden ze prima, maar een beetje comfort voor de ruiter mag nietIk heb zelf een te ruim zadel (18") en gebruik mijn bontje om hem wat krapper te maken, maar met de wedstrijden moet ik hem er idd afhalen.