Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
roossie22 schreef:mn paard(welke wel een compleet eigen wil heeft en die wanneer je die wil niet remt ook die eigen wil vol blijft houden) heeft sinds gister iets nieuws...
als ik dr longeer op de rechterhand( de kant die ze vervelend vind) gaat ze stil staan, dr staart zwaaien en met dr r.achterbeen stampen...
gister dacht ik ... nee he ze heeft vast pijn of iets. gaan stappen op de stenen, overal gevoeld, zachtjes gedrukt etc...nergens last van en los in de wei ook niet meer gehad.
nu vandaag gebeurde precies hetzelfde...even laten draven, stampte ze weer, dus even door laten draven om te kijken hoe het ging en toen deed ze het niet meer. weer in stap en ze begon weer...
nu vraag ik me dus echt af.... zal ik dr op dr donder geven omdat ze me gewoon in de zeik neemt en eigenwijs is of zal ze echt ergens last van hebben en daarom stampen...
wat denken jullie??? en vooral....hoe zouden jullie dit aanpakken/oplossen?
_anton_love_ schreef:het kan ook zijn dat ze jeuk heeft aan der hoef,
spot heeft der ook wel een last van,
Gr
aerdenhout schreef:Dat zou inderdaad best wel eens kunnen,kijk voor de zekerheid haar benen even na of ze er geen korstjes of iets dergelijks aan heeft zitten.Ook losse haren kunnen jeuken.
smurf schreef:
in "eigenwijs gedrag" en "in de zeik" nemen geloof ik niet, dat is een menselijke gedachtengang, paarden denken niet in dat soort termen en bedenken niet dat soort dingen
smurf schreef:is het het trekpaard uit je profiel? Dan zou hij best wel eens beenschurft kunnen hebben, dat is een echte kwaal van zware koudbloeden en je ziet het pas als het te laat is en ze al tijden lopen te sterven van de jeuk.
in "eigenwijs gedrag" en "in de zeik" nemen geloof ik niet, dat is een menselijke gedachtengang, paarden denken niet in dat soort termen en bedenken niet dat soort dingen