maat hoefschoenen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

ImkeTarek

maat hoefschoenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-06 21:43

hey,
ik wil (als ik over een tijdje echt wil gaan mennen) hoefschoenen voor mijn shetje kopen. als ik op de site van divoza kijk, waar ze ook hoefschoenen (easyboots) verkopen staan er maten: 2,4 en 6. ik weet (vanuit een ander topic) dat dit dzelfde maten als ijzers zijn, maar aangezien ik niks van ijzers weet ( ) kom ik hier nog niet verder mee..
in dat zelde topic heb ik ook begrepen dat ik de breedte enzo van de hoef op moet meten en dat ik dan op de site van easyboot kan kijken wat welke maat is. ik heb dus op die site gekeken (www.easyboot.com) maar deze site is engels en als ik iets niet kan ...
weet iemand van jullie hoe die maten precies werken en of easyboot ook een nederlandse site heeft? (als je www.easyboot.nl intypt kom je op een bootverkoopt site )
groetjes Imke

Anoniem

Re: maat hoefschoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 22:19

Wil je persee een easyboot?
De firma Smit maakt namelijk hoefschoenen op maat.

ImkeTarek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-06 15:41

ik hoef niet persee easyboots. ik zit alleen een beetje rond te kijken. dus ik vroeg me gewoon af hoe die maten zaten... hoe duur is het ongeveer bij die firma? en waar zit dat, heb je eventueel een site ofzo ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 15:44

Cookies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 16:51

Op www.agradi.nl staat de maten in cm en hoe je de hoef moet meten.

ImkeTarek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-06 21:27

ik ben volgens mij een beetje dom ... ik kan het niet vinden op agradi hoe je de maten kan bereken...