Wij hadden een Bockman. Eigelijk vanwege de toch iets lagere prijs dan andere geloof ik en ik wilde een met houten buitenkant (ik vond toen voor fjorden een superplastic iets TE
)
En we kozen voor Duitse degelijkheid. Moet zeggen dat we hem nieuw gekocht hadden (tweede hands waren ze maar een klein beetje goedkoper want we wilde niet te oud). We hebben er nooit wat mee gehad. Geen reservewiel want ik ga die toch niet langs de weg monteren...dan bel ik wel iemand op. Maar het kan natuurlijk handig zijn.
Wel hadden we de versnelde grepen, doe heet dat je van buiten de stangen achter de paarden kan loshalen (maar volgens mij is dat inmiddels standaard). En we hadden er zelf ogen aan gemaakt (er zat weinig oog aan waar jeje paard aan vast kon zetten).
Geen gegoten vloer want ik zie liever dat mn vloer verrot is.
En ook geen zadelkamer want we hadden gewoon een steun voorin gemonteerd (en die van ons eten geen zadels).
Inmiddels hebben we vanwege een 3-span nu een schamelaanhangwagen van 5 mtr..ook lekker luxe
OFF topic:
Haha...die kleine kerel heeft in zijn jeugdleven nog wel dwars voorin de trailer gestaan hoor
. Tot ie eruit groeide. We hadden een schotje boven zn rug gemaakt zodat zn tante hem niet kon bijten.