Ervaringen met boomloos

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Faas

Ervaringen met boomloos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-06 09:24

Ik heb al wel in oude topics gesnuffeld maar die zijn vaak twee jaar oud. Ik zou graag de ervaringen willen weten met boomloos nu twee jaar verder . Ik krijg binnenkort mijn testzadel binnen en ben erg benieuwd.

Mijn grootste vraag is eigenlijk: glijdt dat ding niet enorm makkelijk van die rug af? Zo nee, hoe wordt dat tegengehouden? Ik kan me zo voorstellen dat als mijn draak een sprong opzij maakt ik ineens aan de zijkant van zijn buik hang . En dat willen we natuurlijk niet.

Kortom: wat zijn jullie ervaringen en wat is het antwoord op mijn vraag?

xDreamerx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 09:26

ik rijd ook wel eens (best vaak) op een boomloos zadel op de manege. glijd niet hoor, maar daar heb ik verder ook niet echt verstand van, maar ik heb nog nooit iets meegemaakt dat ie opzij gleed ofzo..

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 09:32

Faas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-06 09:38

Dank je Sjoert. Ik snap het niet, waarom vind die zoekmachine dat niet en jij wel . Ik denk dat ik daar mijn vraag ga stellen. Dan mag deze wel op slot!

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 09:40

Ok.

*ik wist toevallig van het bestaan van de topics af en heb dus wat gerichter kunnen zoeken.