Ervaring Titan II en county 2000

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

anita

Ervaring Titan II en county 2000

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-06 19:14

Mijn huidige Hulsebos ligt op mijn ene paard heel goed maar op mijn andere paard minder. Daarom ben ik op zoek naar een ander zadel maar ik moet dus wel zeggen dat ik erg verwend ben met een Hulsebos. Hoe zit de Titan II en hoe is die vergelijkbaar in zit met de Hulsebos?

QueJira

Re: Ervaring Titan II en county 2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 19:21

Ik rijd met euroriding,voorheen met de Diamant en nu met de Luxor.Ik hbe ook de Titan II gepast en mee gereden,maar mijn houding was netter op de Luxor.Ze zitten allebei even lekker,alleen de wrong van de titan is anders,ik vind hem te ver naar voor hierdoor ligt je been te ver naarvoren omdat je er toch steun opzoekt en is je houding niet meer netjes.
Ik ben zeer tevreden over de Luxor.Zeer fijne pasvorm,ik rijd er 2 verschillende paarden mee en hij ligt op allebei netjes.

Lotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 23:43

ben hier ook benieuwd naar wij hebben blijkbaar dezelfde smaak want ik ben aan het twijfelen tussen euroriding,hulsebos en county.

heeft er iemand misschien een foto van de county?

justahorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 01:13

Een stalgenoot van mij heeft een titan en ik heb er ookeen keer 1 gepast maar ik vond m heerlijk zitten.
Ik had hem heel graag gewild maar hij lag niet goed op mijn paard dus nu heb ik een luxor.

Carolaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 10:45

ik heb zelf een county competitioner 2000 (weet niet precies hoe ik het moet schrijven )
IK ben hier heel erg tevreden over, ligt op mijn BWP merrie, haflinger merrie en enkele andere paarden gewoon goed.
Fijn zadel, heeft een diepe zit, en best wel veel kniewrong. Je zit als het ware wel opgesloten in het zadel. Ik vind dit wel fijn om te rijden.
Heb het zadel nu 4 jaar en geen ernstige slijtage te zien in / aan het leer. Beetje verkleuring meer niet. Super zadel.

Kyona

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 11:48

County vind ik een heerlijk zadel. Het is een vrij smal zadel, dus mn wat slankere mensen zijn er erg over te spreken.

anita

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-06 16:23

bedankt voor jullie reacties. Zijn er ook mensen die ze kunnen vergelijken met de hulsebos?