, maargoed. Toen ze een poosje sliep begon ze opeens te hinniken en ze sliep dus gewoon verder. Ik dacht, zou het zo kunnen zijn dat paarden, net als mensen, "praten" in hun slaap?En zouden paarden ook dromen?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
, maargoed. Toen ze een poosje sliep begon ze opeens te hinniken en ze sliep dus gewoon verder. Ik dacht, zou het zo kunnen zijn dat paarden, net als mensen, "praten" in hun slaap?

Zep schreef:Wij hadden een jonge hengst op stal die dat ook heel veel deed. Hij galoppeerde soms hele stukken en hinnikte er bij. Niet heel hard schreeuwen, meer een beetje murmelen. Zag er altijd erg lief uit.
Dus ja ik denk wel dat paarden ook kunnen droomen, gewoon net als wij
En hij droomt ook nog wel eens, dan trilt hij af en toe met zijn pootjes en hij wil ook nog wel eens grommen of janken in zijn slaap. Geen idee wat hij op dat moment aan het dromen is, maar het ziet er wel lief uit...
.. ja ik denk wel dat de paarden dat ook doen net zo als mensen.. denk dat ie aan het dromen was..
we zaten in een auto, en die had zon camera met geluid in de trailer hoorde je hem allemaal murmelen
hhi echt kai grappig
. Ik heb hem al een paar keer dromend gevonden. Dus murmelend of 'lopend'. 
ik in paniek tot bij hem maar hij bleef rustig liggen en was dus een dutje aan het doen
shrOnatje schreef:ahh, wat schattig, een paardje wat in slaap valt in je schoot.. ja ik denk wel dat de paarden dat ook doen net zo als mensen.. denk dat ie aan het dromen was..